![]() |
1 bifogad(e) fil(er)
Bidrar med en vinterbild jag också...
|
3 bifogad(e) fil(er)
Mer vinterbilder från denna underbara bana!
|
Hej!
Kul med lite varierande vinterbilder :) när marken utanför huset lyser sommargrön!!! MVH Kenneth |
Nu finns NMJ Online på Banbyggarna.se
Hoppas att länkningen fungerar som den ska.. |
Vad perfekt dessa skulle vara på NMJ. Finns hos Banbyggarna...
OBS! Dom finns också utan stolpe och att man kan sätta ut dom med auto-gantry funktionen! http://www.banbyggarna.se/msts/bilde...ingstolpar.JPG |
Citat:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Hej JenzA :) Nej, tag inte bort rutten från din server, de kan va bra att ha rutten på flera ställen.:tumupp: Rätt va de e, så ligger BB nere, hehe, ja man vet ju aldrig ;) Sedan så tror ja dom flesta som vill ha rutten redan har laddat hem den. . |
Hej!
Hawk, din första bild i ditt sista inlägg ser otrolig verklig ut...Fantastisk bild som de brukar säga på en annan del av forumet:) MVH Kenneth |
Problem...
.. med och starta spelet. När jag ska starta en route kommer där upp ett felmeddelande med texten;
"No extended shape data for grass-green 0,4_B.s" Någon som kan hjälpa mig med felet? |
Är det ngn som e snäll och säger/förklarar hur man installerar alla banor o tåg ??
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
../ROUTES/NMJ/shapes Sannolikt har du ju inte det, eftersom du får felmeddelandet. Bästa iden jag kan hitta på då är att packa upp zippen igen och lägg in filerna en gång till. Nånting har i så fall gått snett när du installerade, förefaller det som. :) |
Kolla att även sd-filen finns i shapes mappen!
Men gör som Mazz säger, packa upp zip-filen på nytt (= installera rutten igen). Något måste gått galet första gången!? Använd också rätt uppackare till rätt zip-fil, d.v.s. Winzip till zip-filer, Winrar till rar-filer o.s.v. Ibland saknas filer när man använder andra uppackare! |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:12. |