![]() |
3 bifogad(e) fil(er)
Tack för fina kommentarer! Här blåser vi förbi Myrbacken där Arlandabanan möter gamla stambanan.:)
|
En liten fråga bara, finns det utrymme för godsaktiviteter eller lämpar sig rutten mest för persontåg??
|
Godstrafiken är väl IRL inte så jätteintensiv genom den kungliga huvudstaden, men självklart kan man köra godståg!:)
|
Citat:
|
Aha, vet egentligen väldigt lite om hur det är uppe i Stockholm då jag är rålantis och mår illa i stora städer ;) (Har kört bil genom en gång och överlevde med en hårsmån) Hur som haver, ser verkligen fram emot din fina rutt Bönan.
|
3 bifogad(e) fil(er)
Mellan Myrbacken och Knivsta, kommentarer uppskattas!:grin:
|
Blir bara bättre o bättre... Spårtexturerna är fantastiska
|
Tack! Ja, jag hittade äntligen några som jag är riktigt nöjd med. Dessa finns nu på hela rutten utom Arlandabanan, där det är den gråa texturen. Den gråa varianten planerar jag också att använda på Uppsala C eftersom spåren där är väldigt nylagda.:)
|
Citat:
|
Tackar!:ber:
|
Fint med buskar och träd! Spårtexturen ja, den saknar ju fästen och skenorna sitter inte fast. :rolleyes:
|
Ser mycket fint ut! :)
|
Tack till alla!:grin:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Knivsta börjar så smått ta form. Jag har den senaste tiden jobbat på ett annat litet ruttprojekt, nämligen en modifiering av en annan rutt (som jag INTE har byggt). Det är nog dock bara för eget bruk, och kommer aldrig att släppas.
Här är i alla fall en bild från Knivsta, på min alldeles egna rutt!;) Inte så mycket än, men det börjar växa fram iaf...:) |
Det blir riktigt fint alltså! :tumme_upp: Har du fått användning av bergstexturen till rutten än?
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:06. |