![]() |
Nu rocker det fett, må man säga... :cool:
Tack Fredrik för ditt stora engagemang att få ihop en bra lösning!!! Är redan gladare! :) |
Nu rör han ju på sig! :tumupp: :D
Jag tillhör en av dem som ännu inte betalat men det skall ske omgående på måndag! Fattade det som att det räckte med slutet av månaden, var ju inte meningen att du skulle ligga ute med pengar! Blev det AMD maskinen? |
Citat:
Jag säger som Povel Ramel sjunger. Måndag morgon:rolleyes:. Bengan |
Forumet är snabbt som attan... Tack Fredrik!
|
Deskgrunt:
Det är lugnt. Till de som erbjöd sig att hjälpa mailade jag och talade om att det var helt okej att de väntade till de fått lön/studiebidrag. Däremot hoppas jag att de som erbjöd sig att hjälpa till det gör det även när lönen kommit annars blir det svårt att hålla den kalkyl som räknades fram :) Ja, det blev en AMD Semperon 2600+ 1,6 GHz (socket 754) med 1 GB RAM och 40 GB hårddisk. Moderkortet är ett med inbyggt VGA, nätverk, ljud och RAID-funktion. I och med att Mazz övertalade mig att ta en med socket 754 är det bara att sätta i en AMD64 om det skulle behövas :D |
Underbart! :)
Nu rullar ju forumet på hur fint som helst! Stort tack Fredrik för all tid du lagt/lägger ner för att få det att fungera! :tumupp: Förresten, är det fler än jag som måste logga in manuellt varje gång man besöker det nya forumet? |
"Förresten, är det fler än jag som måste logga in manuellt varje gång man besöker det nya forumet?"
Nej, jag behöver inte logga in varje gång. Och forumet funkar skitbra! |
Jag fick logga in första gången på nya servern men det är normalt eftersom cookie-filen är kopplad till domän/ip och servern nu har ny adress.
Men sen har det funkat fint. Måste ni logga in varje besök är det lite skumt, kan bero på att cookien inte sparas mellan sessioner av nån anledning. Ni har den lilla rutan ikryssad för aut. inloggning när ni skriver i lösen? |
Underbart
Det tar mindre än en sekund att "vandra runt" i forumet |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:52. |