![]() |
Kan du göra så att de svarta skyltarna ovanför dörrarna visar destinationen?
|
Svar NEJ...
detta projekt är härmed slutfört och kommer på detta forums "pyttesmala" download strax. Sen är det SLUT, SLUT, SLUT!!!!!
|
Du verkar vara ganska trött på åbäket!:grin:
|
Yeah man. I am!:Yeah:
|
Jag tycker att det ser ut som att du har gjort ett super bra jobb! X31:an är grymt snygg!!!
|
Hej, det verkar som m-vagnen inte vill rulla, hjulen är låsta.
Jag kommer nästa ingenstans bara 10 km/h. |
Citat:
|
Detta fel ...
kommer av att M-vagnen hade en omotoriserad enginespec. Alla tre vagnarna har nu samma spec. och tåget fungerar nu även i DCC-mode.
Ny M-vagn i download. Skall se om jag kan trimma specen ytterligare eftersom accelerationen vid höga farter är för dålig. Detta är normalt Korvtigers bord, men jag skall försöka. |
Har upptäckt ett litet fel. Det vekar som den ena strömavtagaren sitter uppeppå
Den andra strömavtagaren. |
Citat:
|
Det stora debaklet med ...
... AJS Groundplane Mesh Library, det som är borttaget från DLS och inte längre går att ladda ned därifrån har jag fuskat och lagt om här på forumet. Av vilket skäl det är borttaget vet jag inte men nu är jag trött på detta tönteri och har gjort ett eget Markskuggebibliotek. Det fungerar likadant men mesherna heter ms03.im till ms30.im i 1m steg. (Andi06s gick från 5 till 25 m och X31orna är ju längre).
Kuiden är kuid:67375:101201 Jag har bytt till detta på X31orna och de och biblioteket laddas upp i download nu: |
Citat:
Jag applåderar din lösning på problemet, då kanske vi slipper bekymra oss i frågan i framtiden... |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jag har vadat genom bilder och youtubesnuttar men inte hittat nåt som går att läsa. Så bollen ligger hos er som gillar detta "fula" tåg, inga bilder = inga skyltar !!!! |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:14. |