![]() |
Citat:
Tåget behöver också egentligen både vara bredare och högre. Jag får se vad jag gör men ni får gärna komma med tips och kritik. |
1 bifogad(e) fil(er)
Testade att måla lite för att se hur det blir.
Bifogad fil 55716 |
Ser riktigt lovande ut även om den kan behöva lite smärre justeringar för att få alla vinklar och perspektiv rätt.
Inte för att jag kan peka på nått som är fel utan handlar om att jämföra med bra bilder ur olika vinklar för att se om man fått till rätt intryck. /æ |
Vad ska man använda för shaders? Och hur gör man, ska jag render to texture eller hur fungerar det?
|
1 bifogad(e) fil(er)
Har börjat med inredningen, men har inte så mycket bilder så jag gör ungefär som jag tror det ser ut.
Bifogad fil 56249 |
Va spännande att följa utvecklingen! :tumme_upp:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Inredningen snart klar, i alla fall på den här versionen av tåget.
Bifogad fil 56278 |
1 bifogad(e) fil(er)
Målar lite för att se hur den blir i spelet nu också när jag ska göra alla blueprints.
Bifogad fil 56351 Dörrar och hjul finns men är inte med i renderingen. http://www.e-buzz.se/forum/attachmen...2&d=1338837574 Tycker den ser mycket bättre ut nu än förut:) |
Mycket trevligt. Kommer passa i min rutt när den blir klar :)
Man kan ju trots allt inte bara köra med Y1 :) |
Tycker den ser väldigt låg och fet ut!????? Har dock inte sett nån i verkligheten, men många på bild och där ser den högre och smalare ut.
|
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
|
Har inte haft så mycket att visa på det här tåget, både Y1 och Y31 håller jag
på med nästan samtidigt nu. Har bara klottrat för att se hur den blir i spelet. http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphoto...99178571_o.jpg Ursäkta för den stora bilden! |
Ser ju bra ut :)
|
1 bifogad(e) fil(er)
Tänkte bara visa att jag fortfarande håller på med Itinon samtidigt som mina andra projekt.
Bifogad fil 60002 |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:39. |