![]() |
3 bifogad(e) fil(er)
tre bilder
|
Citat:
|
:applad:Snyggt!:applad:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Kul att tråden fick liv!:tumupp: Bidrar en bild från Vårgårda station och körde OR X-2028 versionen. |
Detta verkar lovande
Hej:)
Kanske på tiden att man kopplar in VelociRaptor 250GB med MSTS Där är lite trångt för jag har så in i vassen med rutter och backupper mm, får flytta onödiga filer till en annan disk innan jag kör igång MSTS Kanske man får lusten tillbaka att bygga, om man nu minns hur man gjorde :( Fråga till Micke321 Har du fått JBJ-R2 av Totte ? Du sa att du funderade på att bygga lite på rutten, vilket behövs ;) Jag har tröttnat på RailWorks, det händer ju inget på Svensk-sidan Är ganska less på alla UK-tåg, alla lika fula Skillnaden som jag direkt märker, är att RW är lite mer "mjuka i formerna" på fordon mm ochi detaljerna. Men vad hjälper det när det är så tråkigt att köra . |
Kul om du "comebackar"!
Det vore naturligtvis härligt om du fick liv i byggandet igen, Hawk!
Då kanske det kunde komma en lika häftig version av din Oms som den Mazz presterat för RW. Ja, jag vet: Det är en personlig önskan från mig. Jag HAR försökt bygga en själv, men jag blir inte klok på 3dCrafters skrik om att modellerna måste vara komplett texturerade innan de lyfts in i MSTS / OR. Lycka till Hawk! /Med vänliga hälsningar "Tågny" (alias "torpal" i detta forum) |
Fråga till Micke321
Har du fått JBJ-R2 av Totte ? Du sa att du funderade på att bygga lite på rutten, vilket behövs ;) [/quote] Japp har fått den. Har inte hunnit jobba så mycket med den än. |
1 bifogad(e) fil(er)
Den fina T21 drar SJ trävagnar i Herrljunga!:Yeah:
|
Hej :)
En härlig bild, snygga perrongtak. Kul att se både T 21 loket och dom gamla mysiga trävagnarna, som har många år på sig :tumme_upp: |
Tack Hawk! :tumupp:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Dagens!:Yeah:
|
En blöt Y2'a. Närmare bestämt Y2R 1380 MkI.
Synes nedan på bild i den lilla uppförsbacken från Storebro mot Hästmosshult. http://i1125.photobucket.com/albums/...ps2570e7a9.png |
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Nu har den här tråden vilat!;) Bild från Moss! |
3 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Det är inte så ofta tråden dyker upp! Visar nu kvällens höstresa med EL15 multade med malmvagnar. |
3 bifogad(e) fil(er)
Göteborg järnvägsmuseum visar stolt upp sin ånga med trävagnar!:drool:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:06. |