![]() |
Den sjätte stationen färdig!
8 bifogad(e) fil(er)
|
8 bifogad(e) fil(er)
|
6 bifogad(e) fil(er)
Bifogad fil 42825
Bifogad fil 42826 Bifogad fil 42827 Bifogad fil 42828 Bifogad fil 42829 Bifogad fil 42830 Det var dom 6 sista bilderna,nu ska jag fortsätta till den sjunde stationen:D |
Riktigt riktigt snyggt! Såg att en del av perrongen såg ut att ligga för nära spåret och skar in i vagnen på en av bilderna och så är det ju förstås synd på de gula strecken på vissa av vägarna som i övrigt är snyggt lagda. Men så är det med RW man tager vad man haver(finns inte mycket till svenska vägar :/) som någon varg vid namn Kajsa sa eller så får man bygga det själv ;)
|
Vilka är vägarna med gula streck? Jag tycker de passar in bra förutom just strecket. Bättre än vanliga _concrete. som har gräs på sidan.
För övrigt mycket bra jobbat :) |
wonderful :drool:
|
Kan bara hålla med resten, det ser mycket bra ut! Synd på vägarna bara...svenska vägar skulle verkligen behövas!
Var har du fått tag i trafikljusen och Lidl? |
Citat:
|
Citat:
Trafikljusen kommer jag inte ihåg men jag tror det är någon som kallar sig SAD som har gjort dom.Lidl har jag målat om själv. Svenska vägar skulle verkligen vara bra/kul att ha. Tack för alla svar:D |
Som alla andra säger, mycket bra jobbat Andreas13. Jag bygger ingenting själv i RW2 men kör lite ibland. Men visst är det lustigt, de där vägarna med gul mittmarkering är något som jag letar till mitt byggande i Trainz eftersom vi hade det tidigare i Sverige men utan vit kantmarkering. Mem som sagt var snyggt bygge.
Stickanw |
Jättesnyggt Andreas!
En fråga dock; vad är det för typ av bana? Om du förstår vad jag menar.... |
Citat:
|
Riktigt snyggt!
Ruskigt bra jobbat :) |
Den sjunde stationen nästan färdig!
8 bifogad(e) fil(er)
Nu är den sjunde stationen nästan färdig. Den här stationen ska vara en järnvägsknut med tre eller fyra olika banor som möts.
Bifogad fil 44876 Bifogad fil 44877 Bifogad fil 44878 Bifogad fil 44879 Bifogad fil 44880 Bifogad fil 44881 Bifogad fil 44882 Bifogad fil 44883 |
Den sjunde stationen nästan färdig!
8 bifogad(e) fil(er)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:50. |