![]() |
Citat:
|
kan inte belysiningen vara släck då kan vi få en bättre night interiör :tumme_upp:
|
jag gillar alla X2000 målningar + X2-2, Linx och gamla, X2000 och DI loket och kinesiska, amtrak också, men mest den gråa X2000. :) ;) :tumme_upp:
|
Citat:
Man använder då dagversionen av x2000 för extriören(mörka fönster) Sedan drar man ner gamman på dom filer som ingår i inredningen. |
eller jag gillar den gammla X2000 målningen mest, eftersom jag saknar den så mycket ;)
eller jag gillar den kinesiska X2000 mest ;) :grin: jag gillar nog den gamla X2 målningen mest. (Hawks målning i MSTS som är baserad på riktig) :D :drool: den ska heta: X2000 Fixed v20 :D :ide: jag ska göra den bättre :ber: :ide: eller jag gillar Linx mest ;) :drool: eller jag gillar nog SJ X2000 (blå) jag kommer måla om den ;) :grin: |
Hmm...tycker det verkar vara mycket prat, lite verkstad här...
|
|
|
vore kul med kommentarer :) ;) :D
|
Vore intressant att se bilder i simmen.
|
men hur ska jag få alpha kanalen tillbaka då? :datastrul: :vetej: jag har ju målat om, eftersom det är en fixad version av X2000
Citat:
Citat:
|
Citat:
jag får väl ta lugna ner mig nu, och inte skapa varenda inlägg nu. :( |
Citat:
|
Hej!
Ta inte illa upp, men kan du försöka att ta det lite lugnt och inte skriva inlägg med snarlikt innehåll hela tiden t.ex: "jag gillar alla X2000 målningar + X2-2, Linx och gamla, X2000 och DI loket och kinesiska, amtrak också, men mest den gråa X2000." "eller jag gillar den kinesiska X2000 mest" "jag gillar nog den gamla X2 målningen mest." "eller jag gillar Linx mest" "eller jag gillar nog SJ X2000 (blå)" "Fast jag gillar Linx mest" "men jag gillar nog den kinesika X2000 mest" "men jag tycker nog SJ X2 (gamla målningen)." Enligt mig väldigt onödigt. Handlar inte denna tråd om att du ska måla om? Vill också gärna se en bild från simulatorn. :) |
vänta lite, jag kan testa och se om det går :)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:48. |