![]() |
superbt snyggt, jag kanske verkar dum när jag ställer denna fråga men är det trs2004 eller trs 06?
|
Tack! Det är TRS2006..
|
Hej hauguth.
Hur går det med rutten? |
Jodå det går framåt. Ska lägga upp en karta på hur långt jag kommit och hur långt jag ska bygga. En grej jag undrar över är: Får man skicka med alla objects man använder i sin rutt. Det här med copyright och sånt. Det hade ju varit allra enklast om det hade gått. Att bara arkivera hela rutten med allt som den innehåller och sedan dela ut...Men med tanke på att jag använder STW2004 och 2005 så är jag inställd på att inte kunna det...
mvh |
5 bifogad(e) fil(er)
Fler bilder
|
Verkligen fint!:tumupp:
|
Jag gillar dina miljöer skarpt Hauguth! De ger verkligen en autentisk känsla.
Håkan |
Mycket fina skärmdumpar hauguth! :tumupp: Ger en "levande" och äkta känsla när man ser på dina bilder. :)
|
Håller med de tre övre skribenterna här, mycket snyggt och allt.:)
Så du kör mot rött också?! :D , ser på den första bilden att du håller en hastighet av 39 Km/h, tror inte du hann bromsa där eller?!;) |
http://217.197.57.186/forum/attachme...1&d=1140483271
Hej! Den här bilden tyckte jag om. Tyvärr är jag inte särskilt förtjust i den där hytten, men landskapet är underbart. Fortsätt så. :tumupp: mvh .... Mats EDIT: Trodde att jag skulle lyckas få in bilden i min post, men så skicklig är jag tydligen inte. Nåja, länken får väl duga. :rolleyes: |
Citat:
Lite OT kanske men men.. |
Citat:
mvh |
1 bifogad(e) fil(er)
Här kommer en karta på banan och vad jag har kvar...
Kvadraterna på kartan föreställer industrier. |
På vilken hemsida laddade du ner dem dära vagnarna?
Kommer inte ihåg namnet men den hemsidan var Bra. |
Citat:
Finns även på skivorna Svenska tåg 2004 och på 2005 med uppdaterade vagnar som lastar. http://217.197.57.186/stw/index_swe.html |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:45. |