Svenska 3D-Tåg - Forum

Svenska 3D-Tåg - Forum (http://www.e-buzz.se/forum/index.php)
-   MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails (http://www.e-buzz.se/forum/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Svensk version av MSTS äntligen här! (http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=2900)

Daniel 2005-12-10 19:23

C:/PROGRAM/MICROSOFTGAMES/TRAINSIMULATOR

+ Att det står att filen bara är 1 kb!!!

Rogge 2005-12-10 21:31

Citat:

Ursprungligen postat av SMK
C:/PROGRAM/MICROSOFTGAMES/TRAINSIMULATOR

Installationsprogrammet skall hitta sökvägen automatiskt via registret i Windows men du kan även själv välja var det skall installeras. Du kanske valde själv och då valde fel? Den korrekta sökvägen, om du inte ändrade på den när du installerade MSTS, är: C:\Program\Microsoft Games\Train Simulator

Citat:

Ursprungligen postat av SMK
+ Att det står att filen bara är 1 kb!!!

Nej, det står att filen är ~ 612Kb och för att vara helt exakt så är filen 626 308 byte stor. Mindre än 1kB mao.

Hur stor är filen du laddat ner?

Nåväl, ladda ner filen igen och installera om den och se till att installera den där du har MSTS installerat och se om det går bättre. :)

Daniel 2005-12-17 19:52

Men...
Det e ju löjligt!

Det funkar absolut inte!
Jag laddade ner filen flera gånger men Det funkar ej!

Jag har kollat instalationsvägen också!

Totte 2005-12-17 20:02

Prova den här om det går.

Byggare Bob 2005-12-17 20:04

Citat:

Ursprungligen postat av SMK
Men...
Det e ju löjligt!

Det funkar absolut inte!
Jag laddade ner filen flera gånger men Det funkar ej!

Jag har kollat instalationsvägen också!


Har du provat med att starta om datorn efter installationen???

Hampus 2007-04-26 19:18

Otroligt!
 
Otroligt snyggt alltså! :tumupp:
Du är GULD VÄRD!!!
Nu slipper man sitta och tänka på vad det kan vara för konstig text som står här och där.... :eek:
SNYGGT!!! :D

clausma 2007-10-03 16:29

yoge
 
kan nogen hjælpe mig med at finde timmer.e
timmer x2
ysju, eng
ysju/ubfz
da jeg godt lide at køre svenske ruter jeg er inde hver dag ser om der er nye ting jeg kan bruge
mvh.clausma

JorjanKlykan1973 2009-03-17 04:42

Den vill avinstallera från mappen Program, Microsoft Games, Train Simulator och där finns ju inget. Här kan man inte välja mapp, vilket ställer till problem.









--------------------------------
Plats Musik Liv

truls79 2009-03-30 13:23

dette hvar kul
 
no kan man få dansk, svensk språk på msts, det er veldig bra, blir bedre når man ikke kan så mye engelsk, det hadde vært kult om det kom norsk og

Bombardier Train 2009-03-30 17:28

Citat:

Ursprungligen postat av truls79 (Inlägg 179058)
no kan man få dansk, svensk språk på msts, det er veldig bra, blir bedre når man ikke kan så mye engelsk, det hadde vært kult om det kom norsk og

Om nå'n översätter MSTS till Norska eller Danska någon gång så kommer det finnas, annars inte. ;) En sålänge finns det inte.

bönan 2009-08-17 10:17

Jag måste bara säga att denna uppdatering INTE fungerar om man vill använda Raildriver. RD läser ju från "tågdatadisplayen" F5 och är den på något annat språk än engelska, ja då blir Raildrivern förvirrad... Jag satt i ca 3timmar hos en kompis som ville testa att köra MSTS med raildriver innan jag till slut kom på vad som var fel...:rolleyes:

Wasso 2009-09-05 17:42

Wow! Snyggt gjort:applad: Kul att man nu förstår vissa begrepp som man inte förstod innan:tumme_upp:


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:57.

Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009