Svenska 3D-Tåg - Forum

Svenska 3D-Tåg - Forum (http://www.e-buzz.se/forum/index.php)
-   Allmänt om tågsimulatorer (http://www.e-buzz.se/forum/forumdisplay.php?f=32)
-   -   Nedladdning på g! (http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=30006)

Micke.L 2011-05-27 14:03

Citat:

Ursprungligen postat av bönan (Inlägg 238082)
Jag har nu fått ljudet att fungera. Har dock lite andra problem... Spelet flyter perfekt med alla inställningar på max, men av någon anledning får jag Don´t send och krasch till skrivbordet vid vissa platser på rutten. Verkar bli på samma ställe hela tiden, och inställningarna verkar inte ha någon betydelse... :(

Kolla upp vilket ställe det krashar på - och skriv en felbeskrivning på TML's forum: http://forum.tml-studios.com/forum/

Skriv i (EN) Support -delen och glöm inte skriva dina datorspec.

Då kan dom testa, och kanske hjälpa dig. Skriv också vilken rutt och tidtabell du körde med (händer det samma sak med alla tider och alla rutter?)

bönan 2011-05-27 14:06

Ja, alla tider blir samma... Jag har hittills fått problemet vid Edgeware Road och Paddington...:)

tågkillen85 2011-05-27 15:07

Citat:

Ursprungligen postat av Micke.L (Inlägg 238081)
Håller med! Gillar verkligen spelkänslan över lag! Känns som det kommer ta ett bra tag innan man tröttnar jämfört med Wos1 och 2. I wos2 var allt under jord och i wos1 flöt spelet skitdåligt över jord. Med denna motor i 3an så flyter det lika bra både över och under jord :)

Ja, konstigt det här med ljudet. Jag är extremt glad att allt funkade så bra för mig :Yeah:

Jo, det känns så för mig me!

Men det skulle ha varit roligare med kanske mer väderlekar, te x: snö, osv. :)

bönan 2011-05-27 15:21

Upptäckte nu att det inte kraschar om man kör tidigt på morgonen... I rusningstid fungerar det dock inte!:vetej:

Micke.L 2011-05-27 15:38

@bönan: Konstigt. Testat att ställa in ett lägre antal passagerare?

@tågkillen: Ja! Snö skulle vara askul, så att det blir lite svårare att köra och man måste planera körningen lite mer. Gärna då också nått vinterscenario med tåg som haft olika problem :)

Jag tycker dock att deras regn är riktigt riktigt bra! Dropparna på rutan ser mycket verkliga ut och tas snyggt bort av torkarna. Dock försvinner inte dropparna på sidrutorna eller mittenrutan på tåget när man kör i tunnel ett tag. Men det spelar inte så stor roll!

Jag önskar att de istället för att göra Paris Metro, gör en annan linje i LU. Typ Bakerloo Line eller District Line. Dom har ju lyckats så bra med Circle :)

Rc611 2011-05-27 15:40

Fy fasen vad kul! Hur mycket kostar spelet? Är sugen på att köpa det!
Micke, kul med dina berättelser. Fler av dom!

Totte 2011-05-27 15:56

Citat:

Ursprungligen postat av Micke.L (Inlägg 238092)
@bönan: Konstigt. Testat att ställa in ett lägre antal passagerare?

@tågkillen: Ja! Snö skulle vara askul, så att det blir lite svårare att köra och man måste planera körningen lite mer. Gärna då också nått vinterscenario med tåg som haft olika problem :)

Jag tycker dock att deras regn är riktigt riktigt bra! Dropparna på rutan ser mycket verkliga ut och tas snyggt bort av torkarna. Dock försvinner inte dropparna på sidrutorna eller mittenrutan på tåget när man kör i tunnel ett tag. Men det spelar inte så stor roll!

Jag önskar att de istället för att göra Paris Metro, gör en annan linje i LU. Typ Bakerloo Line eller District Line. Dom har ju lyckats så bra med Circle :)

På tal om regnet, regnar det i tunnlarna som RW?

tågkillen85 2011-05-27 15:56

Citat:

Ursprungligen postat av Rc611 (Inlägg 238093)
Fy fasen vad kul! Hur mycket kostar spelet? Är sugen på att köpa det!
Micke, kul med dina berättelser. Fler av dom!

Spelet kostar 275 kr. :)

tågkillen85 2011-05-27 16:06

Citat:

Ursprungligen postat av Totte (Inlägg 238096)
På tal om regnet, regnar det i tunnlarna som RW?

Nej, det gör det inte! :)

Micke.L 2011-05-27 16:08

Citat:

Ursprungligen postat av Totte (Inlägg 238096)
På tal om regnet, regnar det i tunnlarna som RW?

Nix! Regnet är mycket välgjort!

Hoppas bara på en update med lite fler vädertyper :D

bönan 2011-05-27 16:45

Och jag hoppas på en update som får spelet att fungera! Tycker att det är konstigt att det ska krascha hela tiden fast det flyter så fint annars...

Mvh Bönan, som noterar att han har lagt 250 kr på något som inte fungerar speciellt bra och som nu nöjt kör vidare med MSTS...:visslar:

Micke.L 2011-05-27 16:52

Citat:

Ursprungligen postat av bönan (Inlägg 238106)
Och jag hoppas på en update som får spelet att fungera! Tycker att det är konstigt att det ska krascha hela tiden fast det flyter så fint annars...

Mvh Bönan, som noterar att han har lagt 250 kr på något som inte fungerar speciellt bra och som nu nöjt kör vidare med MSTS...:visslar:

No offence, men det beror nog inte på spelet utan på din dator. Det funkar ju felfritt för mig (förutom krashar på vissa missions).

Men jag tycker att du ska anmäla det på TML's forum. De kanske kan hjälpa dig där :)

bönan 2011-05-27 17:05

Jo, har talat om det för dem... Jag tror att jag har hittat inställningar som fungerar rätt bra nu, utan att det ser särskilt fult ut.:) Tycker det är skumt bara att det inte fungerar, när datorn utan problem klarar grafiktunga spel som GTA IV, Bad Company 2, Avatar, Call of Duty osv...:)

Antepante 2011-05-28 18:17

Nedladning! nu kommer det sittas timmar framför datorn veckorna framöver! :)

josu 2011-05-29 09:50

Så vad, krashar spelet för alla?


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:02.

Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009