![]() |
Ska du skaffa bredband, skaffa aldrig och jag menar _ALDRIG_!!!111one Comhem. Maken till usel leverantör finns inte. Nätet går ner konstant och när man ringer till kundservice så säger de "Har du kollat modemet/routern/insert valfritt dåligt tips här". Ja det har jag, och den är kopplad och fungerar precis så som den gjorde senast internet fungerade.
Jag är ingen nätverkstekniker men jag är heller ingen idiot. Ska säga upp skiten när jag flyttar i januari. Kommer de dragandes med nån bindningstid blir det ARN eller liknande. :tumner: |
Citat:
|
Dessvärre är väl om du har tecknat ett abonnemang med bindningstid så kan du ej säga upp denna före bindningstidens slut. Surt är det!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
//Simon som har 24 mbit genom lokala kabel-tv-operatören och ibland hamnar på högre bitrate. |
Citat:
|
En klasskompis till mig blev påkörd av en bil idag på en moppe. Benet blev rätt mosat.. Brutet på flera ställen och skadat knä.
Sen det invecklade är att moppen var inte hans utan ägdes av en kille den andra nian och den var tyvärr trimmad + att den skadades ganska rejält vid påkörningen och startar inte.. Synd om båda killarna. |
Citat:
Tråkigt som sagt men tänk på att inte köra runt trimmat utan ta det lugnt istället.:)(och ja, det går att köra otrimmat, tro mig) |
Citat:
Snart händer det en olycka! /En som har unga mopedförares missbruksplats som arbetsplats. |
Citat:
|
Citat:
|
Min moped är också trimmad, dock inte jag som trimmade och jag ska ta bort trimmet.. Dock vet jag inte hur jag gör själv och det blir nog dyrt att göra det på verkstad :( Trimmet sliter också mer på moppens olika delar.
|
Men fråga den som fixade trimmet, den personen borde ju veta. :rolleyes:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:09. |