![]() |
Hej!
Jag har en tråkig nyhet om rutten. Rutten går ej att köra med RW64. Jag felsökte i Tre långa dagar utan resultat. Jag hittar inga rapporter om felet. Finns felrapporter att få tag på? Någon som är duktig på RW kan hjälpa mig att lösa detta? Jag kör med 32bitar numera.:mad: |
1 bifogad(e) fil(er)
----------
|
Har du testat att låta någon annan prova, dvs. på annan dator för att försöka isolera om det är rutt eller din dator?
|
Citat:
|
Citat:
** Hämtar nu. |
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Ni som har rutten kan kontrollera Assets som rutten behöver. Vore bra att ni gör det innan jag släpper uppdateringen nån gång framöver. |
1 bifogad(e) fil(er)
Zigge brukade vila bredvid min dator medan jag jobbade med landskapsbygge.
Nu finns han inte längre. Han led av hjärntumör och insomnade igår. |
Hej Totte.
Fin bild på din katt. Mina kondelser till din katts bortgång. Jag vet hur man fäster sig vid katt eller hund osv. Har själv haft 2 katter och en hund,det kändes tomt..... Mvh. bengt |
En fin katt.
Beklagar Totte. |
Det går över, men tar ett bra tag...
Citat:
Hej Totte. :( Jag vet hur det känns, har haft två katter (Norsk Skogkatt), båda är döda, dom hade problem med njurarna. Jag sörjde båda mina katter mer än människor Båda katterna blev ca 15 år Jag lät kremera båda katterna separat, så jag begravde askan i våran familjegrav. |
Beklagar Totte!
Vet hur jobbigt det är när ens kompis går bort. Min katt är 12 år och fick diabetes i somras. Efter flera veterinärsbesök började jag ge honom insulin och efter ungefär två månader gick han i remission (blev insulinfri). Jag vet att när som helst kan han behöva insulin igen, så jag kollar blodsockret på honom två gånger i veckan. Jag var beredd att ta bort honom vid diabetesbeskedet, men är nu glad att jag valde behandla honom istället. |
Hej!
Rutten är i stillestånd nu. Jag vågar inte bygga vidare.:( |
Citat:
Gör backups efter varje gång du byggt något nytt! |
1 bifogad(e) fil(er)
Hej, Tack för ny uppdatering på rutten! För mig finns dock ej Göteborg Central.
Bjuder på en bild någonstans på rutten. |
1 bifogad(e) fil(er)
Tack för uppdateringen Totte! Bra jobbat!
Göteborg C's stationshus med plattformar kom inte med i uppdateringen. Spåren för Spårvagnarna saknas också. Nu ska det skapas scenarion! |
Hej!
Spårvagnsspår finns att hämta: http://www.golden-age-rails.com/rwscenry.html Stationerna: https://www.dropbox.com/sh/1gfba6q67...Lgz_YCr-a?dl=0 |
|
jag hittar inte den nya uppdateringen
hej jag hittar inte den nya uppdateringen
|
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Intressant fel, vad kan det bero på? :rolleyes:
|
Hej!
Du saknar massor. Trollhattan_Assets finns att hämta i min signatur. För spår hämtar du http://www.railsimulator.net/wsif/in...Wildau-v-3-11/ Har du CajonPass i datorn? X2000, hm, versionskonflikt kanske. Du kan ju ta bort scenarion X2000. Skapa egen istället. Hoppas det löser sig.;) |
Snyggt arbete du lagt ner Totte.
En fundering, förr fanns det inlagd växel på något av spåren för rundgång av lok. Är det något du skulle kunna bygga till. |
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Säffle under byggprojekt!;) |
Hej, Jätte fint Totte!! :tumme_upp::tumme_upp:
Ser lovande ut! :Yeah: |
Mysig station! Kul att du fortsätter bygga, Lycka till! :tumupp:
|
:drool::tumme_upp:
|
Härligt jobbat.
Jag fick en uppdatering i dagarna från Steam , men har inte kollat om 64-bit funkar bättre nu. Men fortsätt du och bygg med 32-bit. Lycka till med ditt byggande. |
Citat:
RW64 går ej att starta alls. De har kanske stängt av. |
Citat:
Bygg i RW32 tills det fungerar... |
Citat:
|
Trollhattan står still numera orsaken är objekten jag behöver till vid spåret i mellan Gbg-Nol.
Ni som är snälla, hjälp mig och bygg. |
Hade gärna hjälpt till men tiden är knapp just nu!
|
Citat:
Jag kollade Steam om din profil att du har många spel att hålla på. |
Skola, Ja om man ska hålla på med modellbygge hela dagarna så blir man ju galen till slut... Man får väl ta spelpauser ibland? :confused::confused:
|
Hej!
Nu tog jag återigen med landskapsbygge med Thn efter Bergensbanen. Jag behöver många objekt som ni höll på med som ligger stilla i byggverkstan. Kan ni sätta igång nu? Snälla! Jag håller på vid Ånimskog.:grin: |
4 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Tomt X2000 susar förbi Ånimskog till Karlstad för att ersätta trasig X2000. |
Mycket snyggt jobbat. Ser du använder annan typ av räls här.
|
Tack för uppdatering Totte! Ska in och köra en stund nu! :):Yeah:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:29. |