![]() |
Nbj
Hej!
Jag hittade länken. Mvh Ante |
Så otroligt snyggt, har sagts flera gånger men måste bara nämnas igen! Ditt arbete inom msts är värt all heder!:tumupp::)
|
3 bifogad(e) fil(er)
Hej, klämmer in några fler nattbilder, nu från Nåttebo :)
|
Hej!
Hawk, du är en av få som Kan göra något så bra! Det är ett otroligt jobb och det blir väldigt snyggt! Det är många som uppskattar ditt arbete, iaf. gör jag det! :) God fortsättning. |
Meget bra bilder. Jeg bygger selv VBSR ruten, men kommer ikke i nerheten av din rute. Den er helt topp.
Link til min rute er. http://www.trainsim.no/forum/showthr...t=2451&page=24 |
Håkan,
Dina bilder av nattliga miljöer skänker en dimesion åt MSTS som, ialla fall jag, inte trodde var möjlig. Det är märkligt vad ett litet fåtal entusiaster kan åstdkomma. Jämför gärna med vad programerarna hos MS och Kuju lyckades med i originalrutterna. Detta trots all tillgång till MSTS källkoder och hemligheter! Lycka till i Din strävan mot perfektionism! Hälsar Lasse J |
När kommer man kunna andvända denna UNDERBARA rutt ??:D :tumupp:
Längtar verkligen tills dess..:) Och vart tänker du lägga den nånstans banbyggarna ?? eller här ?;) |
2 bifogad(e) fil(er)
Hej:)
Eftersom ja gav mej på nattbelysning, så blev rutten försenad i flera veckor. Rutten kommer att finnas på div. sidor, ingen kommer att kunna undvika att märka de;) Men räkna med minst en vecka till. |
Mycket snyggt Hawk :tumupp:
|
Lysande Hawk:)
|
Kan bara hålla med resten... otroligt snyggt Hawk!
Nattbelysningen gör väldigt mycket för en rutts helhetsintryck. |
Hej:)
Ja nu är rutten färdig, återstår paketering och div. småplock med aktiviteter och vilka tåg som ska medfölja. Så till helgen kan det nog bli ett släpp av NMJ v.1.0 Dson har byggt en drös mä trevliga aktiviteter. :) |
Trevligt:tumupp: :tumupp: :tumupp: :tumupp: :tumupp:
/Magnus |
Citat:
Nu blir det ett break för att sedan fortsätta med JBJ2 måntro?:rolleyes: |
Härligt att höra Hawk! :)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:02. |