![]() |
The halsfluss from hell är nog äntligen nästan över! Skrivs nog ut i morgon med antibiotika i tablettform. :tumme_upp:
|
Jag ock sambon köpte en Canon Ixus 100 IS, som får följa med på diverse festivaler och dylikt i sommar, men även till jobbet senare. :tumme_upp:
|
Citat:
|
Blev antagen för jobbet som ersättande trafikinformatör på trafikledningen i tuben, utbildningen börjar på fredag.
|
Jag fick, trots att jag bara har varit anställd i tre futtiga år, mitt förstahandsval i gruppvalet på jobbet. :) Bara eftermiddagar-nätter med bland annat fem lediga dagar i rad en gång per månad och rätt rejält OB-tillägg. :)
|
Citat:
Och även härligt för dig Sparkfot. |
Äntligen!
Semester och pappaledig till november! Kan njuta av sommaren i lugn och ro. |
Igår kväll ploppade det ut två gossar ur sambons livmoder. Så nu har jag två busar att vara farsa över. ;)
|
Farsa eller fasa ?;)
Grattis är allt jag har att säga! |
STORT Grattis Schulz!:)
|
Äntligen börjar semestern i morgon!
|
Börjar plugga till lokförare i Mjölby till hösten, ska bli riktigt kul! :)
|
Oj! STORT grattis Joel!:)
|
Grattis Joel! Skitroligt! :tumme_upp:
EDIT: skrev lite fel ;) |
Citat:
|
Tack allihop för de glada orden! :)
_gege, vet du något om hur det fungerar med LIA i Mjölby? Samarbetar skolan med vissa tågoperatörer eller kan man välja praktikplatser helt fritt? |
Citat:
Nu när tiderna och branschen ser annorlunda ut så kanske det är svårare att få komma in som elev, jag vet faktiskt inte. Hur det är med samarbete låter jag vara osagt, antar att de känner folk så att säga men jag tror inte det är något aktivt samarbete. :) |
Citat:
|
Är numer inflyttad i en lägenhet i Hörby, i hjärtat av Skåne. Nu börjar en knappt två månaders lång period där jag ska bo och jobba här nere:-) Spännande!
|
Citat:
|
Har idag för första gången segelflugit på "riktigt", alltså inte i motorseglare. Fantastiskt, funderar faktiskt på att ta cert någon gång i framtiden!:D
|
Citat:
|
Citat:
Det är nog väldigt svårt att bli antagen i dessa tider. |
Börjar äntligen jobba imorgon, efter en nästan 2,5 månader lång arbetslöshet...:)
|
Jag ser det sa har...
Vad bra man har det.... varmt... 28 grader i vattnet... god mat... och Spanien vann VM i fotboll.. ev ska jag aka tag i Tunisien i morgon....
|
Har precis slutat jobba på Falsterbo Horseshow som jag jobbat på hela veckan. De tre sista dagarna har varit helt vidriga med typ 35 grader stekande hetta, men steget är nu närmare en ny kamera :)
|
Har ny utrustning har fått en D3a och en D2h med 80 - 200 och 24 - 70 : ) stolt : = )
|
Semester och en ny dator + Gött väder ute :tumme_upp:
|
Citat:
|
Citat:
Jag har fått min lön från Horseshow nu :) 4700, mycket nöjd. Enl. mina kalkyleringar så kommer jag ha 14800 i slutet av sommaren. En månad sparande till och jag har råd med en d300s, som jag är väldigt sugen på.. |
|
Du kommer inte bli besviken på 10-24an. Ett grymt objektiv helt enkelt.
|
Citat:
|
fotar åt stalltz.se trav : )
|
Faast D3an lånar jag bara men D2H e min! köpte en SB-900 idag!
|
Fotolusten börjar sakteliga återvända efter en tids svacka. :)
|
Citat:
|
Min dator har återvänt från dom döda efter byte av Processor kylare! nu sitter det en V8 under huven, bokstavligen talat ;)
|
Citat:
|
Klarade teoriprovet för körkort B igår. :)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:27. |