![]() |
Mitt TS 09 har kommit idag! :grin: Först var det försenat :tumner::rolleyes: och sedan lite förtidigt, mot vad det sa på Game Stop. :tumupp::rolleyes: Det är positivt, tycker jag!
|
|
Citat:
|
Funderar på ett nytt Tamron 28-75 2.8 till Canon lagom tills sommaren, kanske lite tidigare då.
Nu gäller det få ihop lite pengar som fattas:rolleyes: |
Snart är det födelsedag och jag hoppas på en nikon D60 :D
|
Nu är det snart praodags också, så jag är lite spänd på vad jag kommer få göra :D Bl.a ska jag få lära mig hur signalsystem fungerar och sen i Västerås ska jag få arbeta lite med händerna i verkstan :) Kommer nog bli rätt intressant :)
|
Vårbruk igång..............
1 bifogad(e) fil(er)
Instämmer att man måste se positivt på saker o ting...........
Att beskära björnbärsväxterna i trädgården är alltid kul, får för det mesta ca 10 liter i skörd. Skåda bilden, tagen i augusti månad! |
Fin bild men man blir ju sugen på att äta av dom.
|
Dagens positiva är vädret. Våren har kommit även till Åre! :) På de få snöfria fläckarna har små, gula blommor trängt sig upp, termometern har genom ett starkt jobb orkat upp till 13 varma grader i skuggan och dagens outfit beståt av en t-shirt och ett par badshorts..:D
Efter att ha haft snö sen i November börjar det kännas skönt med sol och värme nu! |
I morgon börjar min prao och nästa vecka är det i Västerås jag ska arbeta, men det visar sig att Bombardier står för resekosnaderna till/från samt att de bokar biljetterna :tumme_upp:
Sen ska det bli intressant att få pilla på tåg på lite nära håll eftersom jag aldrig gjort det förut :D |
6 dagars arbetsveckan är äntligen till ända och nu väntar lite vila.
|
Citat:
|
Arbetslägr*host*Banarbetsveckan på Smalspåret är över! Godsvagnsåkning, slipersbyte, grusning, VW SJ pickup rally m.m. avklarat:tumme_upp:
Dessutom kan ni andra cykla dressin i sommar förbi Triabo på ett nygrusat spår tack vare bland andra "FällBom", Jared, PSj, mig och ett gäng till som inte är "kända" här!:applad: |
Citat:
|
Och imorgon (den 14 april) börjar min efterlängtade praktik som håller på i sex långa sköna veckor med övningsköring av denna i tre veckor:tumme_upp::
Och efter de tre veckorna ombord på den blir det lite skogstransporter hos Ingatorp:D P.S Kommer få åka lika mycket Scania:mad: som Volvo eftersom Ingatorp kör Scania:visslar: D.S |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:41. |