![]() |
Bravo Totte.
Mycket snyggt. OT har säkerhets kopierat filerna till dina rutter+ tåg osv. på DVD-skiva. :D Lycka till med byggandet. |
Citat:
Jag har mina filer sparade i DropBox. 93Gb. |
2 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Jag behöver hjälp av er någon som kan byta textur till Lilla Edets station. STW Station Liten heter den röda tegel hus. Jag tog bilder av stationshuset som finns i bifogade mappar. |
Sca
1 bifogad(e) fil(er)
Hej Totte.
Bättre sent än aldrig... Del 1, stora huset... . |
Hej.
Gör om, gör rätt... Jag måste ha hela sidorna på station. Sen om Du kan fotografera mitt på dagen (12.00) och när det är lite mulet. Då blir det inga skuggor. Nu är det för stor differens på eftermiddagssolens jättegula och den bleka färgen i skuggan... Må Väl!! |
SCA Del2
1 bifogad(e) fil(er)
Här kommer lastintagen...
. |
Citat:
Jag får väl fota om. Då syns träden på framsidan och högra sidan med. Lämplig väder, okej. |
Om Du plåtar och får med träden så gör det inget. Dessa kan jag trolla bort. Måste bara ha helheten då jag bygger en helt ny station. Jag gör aldrig en repaint...
|
1 bifogad(e) fil(er)
Var är vi?:drool:
|
Kan det här vara vid Älvängen?
|
Citat:
Det kommer att bli mycket jobb att bygga där!:grin: |
Härligt att bygget går vidare.
Ser fram emot nästa uppdatering. |
Va kul att bygget går framåt! :tumme_upp:
|
Citat:
|
3 bifogad(e) fil(er)
Totte, Lilla Edet station på gång...
. |
:tumme_upp:
Hej! Toppensnyggt stationshus! Kan du möjligt sätta upp ingång på framsidan? Huset blev ombyggt och ingången borta. |
Citat:
|
Hej Totte!
Har just kört Y6 till Lilla Edet i din senaste uppdatering och tyckte det var fantastiskt trevligt. Uppskattar mycket alla detaljer du lägger ner i dina rutter och ditt tålamod att fortsätta bygga. Stort tack! :tumme_upp: |
Snyggt byggt på banan kring Lilla Edet! Har dock ett problem, alla spår saknas på hela rutten. Vilka spår använder du?
|
Citat:
Altenburg to Wildau rutten. Har du denna installerad i din dator? Finns att hämta https://www.railsimulator.net/wsif/i...Wildau-v-3-11/ |
Ska prova senare. Tack för hjälpen.
|
Kan man fylla på vatten och kol till ånglok någonstans på Trollhättanrutten. Iså fall var och hur?
|
Citat:
Jag har inte tänkt på dem. Tror att de ska finnas i Åmål och Mellerud att börja med. Ni andra som vet mer än jag, så skriv vilka ställen finns.:D |
Hej!
Jag la mer spår till Gamlestaden och där blir stopp.:drool: Motorvägen E45 är också förlängd.:drool: Mycket arbete återstår.:drool: Hoppas ni andra som sysslar med objekten till rutten bli färdiga nångång.;) |
Citat:
|
Härligt jobbat Totte.
Saknar bara vändskiva och spår till lokstallet i Mellerud |
Citat:
Mazz skulle fixa stallet och vändskivan tror jag. |
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Så nu är jag framme i Gbg!:Yeah:
|
Snyggt jobbat Totte.
|
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Här kommer GBG stationen, förhoppningsvis kommer den passa bra i proportion till spåren! :) |
Citat:
|
Citat:
https://files.fm/f/xt5zjkv8 |
1 bifogad(e) fil(er)
Nu är stationen på plats! Tack marmar!:tumme_upp:
|
Snyggt!! .
|
Nu när vi har Göteborg C, hur går det med Stockholm C Mazz? :oskyldig:
|
Coolt hörni!
|
Härligt! Håller tummarna att alla spår passar in :tumme_upp:
|
Gbg stations status
2 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Här är statusen av Gbg:s stationsområde. Hu, va svårt med växlarna. Ger inte upp! Taken till plattformarna är för höga upptäckte jag, går det att justera höjden nedåt, marmar? |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:05. |