![]() |
Verkligen snyggt:tumupp: :tumupp:, verkar bli en kanonrutt!
/Magnus |
Härligt! Ser riktigt riktigt bra ut!
|
Ser riktigt bra ut:).
|
Instämmer, getsnyggt. :)
|
2 bifogad(e) fil(er)
Hej:)
Ny profil på infarten till Bjusjöhamn. . |
Toppenbra gjort Hawk! Det blir säkert toppenrutt att köra. :)
|
3 bifogad(e) fil(er)
En grusad infart, färdig, puh......:rolleyes: . |
Hej!
Otroligt jobb du har gjort! Hur bär du åt, målar du om Terrtex-rutorna eller hur gör du? Det skulle vara bra för mig att veta hur man gör. |
Tack för kommentarerna, dom värmer... Jo man måste ha ett program som heter "Mosaic(kostar pengar)". Där kan man sedan göra en hel del kul mä terrtexfilerna. I detta fallet mä bangård, svängda spår mm, så får man arbeta med enstaka terrtex, i Bjusjöhamn blev det drygt 60 olika filer, puh..., ett riktigt ne***jobb;) Men vill man få de fint, så får man lida pin, säjer ju dom.:p |
Det ser ju riktigt bra ut:).
Kommer där att finns någon malmhamn i Bjusjöhamn? Jag har för mig att där fanns det i den första versionen. |
Najs! Undrar jag var dendär lilla ånggrävaren står och tuffar nånstans. ;)
|
Citat:
Hej Om där fanns någon sådan hamn, så lär den nog finnas kvar;) |
Oj oj oj, vad detta ser bra ut...
Med dom mosaic-behandlade marktexturerna, Scale Rail spåren, Mazz underbara signaler och alla nya objekt så tvivlar inte jag en sekund att detta blir en kanonrutt. Snyggt jobbat, alla inblandade! |
Citat:
Skulle vara kul om Mazz och Hawk specade prestandan på sina "ruttbyggar"-datorer, så att vi övriga får ett hum om vad som kommer att krävas... Själv är jag inte rädd, men jag vet att enbart ScaleRail kräver en kraftfull dator...:rolleyes: |
Citat:
Hawk är duktig på att höja framesen genom att redigera texturen på bra sätt. Så det behövs inte så superkraftig dator. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:20. |