![]() |
1 bifogad(e) fil(er)
Här har ni en till bild att kolla in :)
SK735 tar mark på GOT. |
Snygg bild Nicke :tumupp: . Först trodde jag att den var en IRL-bild, men det var det ju inte :D :D
|
Citat:
|
Fs2006
För 1½ år sen kostade FS2004 599 kr.
Men nu... 145 kr* Det kanske till och med finns billigare priser. Det är ett tecken på att FS06 kommen snart, eller hur? Är det nån som vet vad som är nytt där? Jag gissar på att grafiken är yttligare bättrad. *Baserad på COOP! ;) |
Citat:
http://www.justflight.com/en/(1gmn04...55)/index.aspx |
Vadå, Är de försenade? FS04 kom ju betydligt tidigare!
|
:confused: Jag undrar om det finns en speciell hemsida man kan
ladda ner flygplan till sitt MSFS.. :confused: |
Citat:
Sen finns det väl tonvis med andra sidor med bra saker på. www.fsnordic.net är också bra.:) |
Ty
1 bifogad(e) fil(er)
Tack, Basse! Men en fråga.. Vad gör jag efter jag har tryckt på
Öppna och när det har laddats klart?? Lägger jag den mappen i en annan :confused:. Men Whateva, Kolla in denna bild!! MOUHHAHAHAHHAAHHA!!! Jag var uppe i tornet och kollade på min Orange-vita 747:a. Plötsligt såg jag en Cessna som stog där brevid när jag skulle Taxa. Och då funderade jag.. Hur mycké i fot ner det var från Cockpiten ner till Cessnan:D. |
Bilder..
5 bifogad(e) fil(er)
Och sedan glömde ju jag!!
__________________________________________________ _______________ Jag såg Silja line M,M.. Och det regna O.S.V!! :p :eek: :tumner: Ta en titt sj!!!!!!!! (På slutet sa vi i micen så passaserarna hörde.. Radio: "Nu landar vi i Helsinki, Helsinki... Ha en trevlig Finsk dag!" :p |
det.......
där är väll inte silja line??
|
Citat:
Men om jag skulle flyga lite uppåt så skulle du/ni nog se att det var Silja line :) |
Tur att man inte satt i det där planet då. ;)
|
Mycket snygga bilder på flygningen :)
|
2 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Passar på och lägga upp 2st bilder också denna gång en 727. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:52. |