![]() |
Snyggt:). Skulle man inte kunna lägga "sand" på lastkajen och marken in till vägen? Det skulle se finare ut(enligt mig).
|
Citat:
Ja det kan man ju alltid hoppas tex en liten sak som gjorde att man nästan frös fingrarna av sej igår:tumupp: Jag följde ditt tips och stoppade dom i ugnen, det hjälpte, men det var s...ns så varmt efter ett tag!!!:) MVH Kenneth |
Citat:
Snygg lastkaj oxå! |
Det blir ju bara bättre och bättre!
|
2 bifogad(e) fil(er)
Det fortsätter att komma till nya objekt... :D Här ett lokstall från Json, med vändskiva från tuff-tuff... Själv har jag tassat lite på lokstallets textur... :o
Ett till objekt från MatsH är på väg in i rutten dessutom... :) |
Fina bilder, som vanligt, Mazz!
Kul med alla nya härliga objekt (nått som det alltid finns behov av!). Har dock tappat bort mig lite...så du får gärna göra en sammanställning över dom. Om du vill!? |
Hur går det med rutten?
|
Citat:
Under tiden är det signalbygge på min front och det rullar på fint. |
5 bifogad(e) fil(er)
Hej
De går bra mä rutten, men de tar tid.;) Måste gallra bort massvis mä granar och träd mm, som va kvar från JBJ1. Har byggt en del på staden Jarlsberg, här några bilder, dock ej helt färdigt, detaljer skall dit. |
:) Fin fint! Keep it up.
|
Ser mycket bra ut:tumupp: :tumupp: :tumupp:
/Magnus |
http://www.ani3.dk/smiles04/ny/011.gif
Jag ramlade av stolen när jag fick se bliderna. |
Citat:
Klarade du dej utan större skador så man får ta del av nya bilder av din rutt????:) Ja jag kan hålla med dej att man kan ramla av stolen....:) Det är urtjusigt detta..... MVH Kenneth |
5 bifogad(e) fil(er)
Hej:)
Har tillkommit ett antal nya industrier i Jarlsberg, vidare har Bjusjöhamn fått sej en dust, med nya hus och vägar mm. Marken på bangården i Bjusjöhamn ska bytas till brun färg senare. |
4 bifogad(e) fil(er)
Hej:)
Så att ingen glömmer bort att de byggs på JBJ2, så postar ja några nya bilder från bangården i Bjusjöhamn.;) . |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:14. |