![]() |
Ser bra ut!:tumme_upp:
|
Veldig bra!
Dette ser meget bra ut Jan!
Men har tröbbel med at togene ikke vil aktiveres, får opp feil at togene ligger ikke rett eller noe sånt. Må man gjöre noe spesielt for å få de til å funke? |
Citat:
|
Citat:
Så vet ikke hva det kan väre.. Får kjört de togene i Rutene dine, men da jeg legger inn f.eks BM71/73 så kommer det opp train Database Error og navnet på fila, som da er togfilene.. Pluss at da jeg velger å skal kjöre en rute f.eks Drammen-Oslo S, så kräsjer hele Train simulatoren, med feilmeldinger om Gods, og EL-11 osv.. Så vet ikke jeg, men kjörte i Explorer Mode fra Drammen-Oslo S og da funka det som bare det, men ikke da jeg skal kjöre en rute. |
Det kan se ut som du mangler tog/vogner eller consists som kreves av aktiviteten du prøver å kjøre.
|
Citat:
|
Jag har för mig att Bm71/73 kräver MSTSBin. Utan MSTSBin borde du få såna felmeddelanden.:)
|
Citat:
|
De behöver den officiella uppdateringen från microsoft först. Pröva att installera den före Bin.:)
http://download.microsoft.com/downlo...in_Update1.exe |
Citat:
Fick MSTSBin innstallerats rätt, men funker ännu inte..:( Får upp Error Reading Train Database värje gång jag skal köra t.ex Drammen-Oslo S, samma felet med EL11, självom den är innstallerat..:( |
Citat:
|
Shapes feil
FIXED! Får nå da jeg kjörer f.eks Drammen-Oslo S. får jeg masse Shapes feil ut i fra Drammen, i tunnellen mellom Drammen og Asker, og Lysaker.
Alle tog fungerer som de skal, men får ikke til å kjöre rutene..:) Men ellers fungerer alt som det skal nå, men eneste er at rutene ikke vil funke..:( Hva kan man gjöre for å få rutene til å virke? |
Citat:
Jeg vil anbefalle deg å laste den ned og innstalere den på nytt. |
Citat:
Jag misstänker Globalmappen inte är korrekt installerad. En fråga, har du min rutt Trollhattan-Light installerad? Funkar den? |
Citat:
Totte: NEJ jag har inte Trollhättan light innstallerats.. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:22. |