![]() |
Underbart! :applad:
Kan det vara Åmål? |
Ja, Åmål kan det vara.
|
Rätt! :grin:Har även fixat mötesspår i Tösse. newS spår går bra att luta tack vare Hgv:s Jönköpingbanan.:tumupp:
|
Hej!
Det finns ny assets att ladda ner från min Dropbox. Den är uppdaterad 3 maj.:) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Måste man ta bort allt assets och banan till Bergensbanan för Bergensbanan kraschar efter uppdateringen för mig. |
Hej Smajlet!
Tog du bort dessa filerna enligt här? http://www.e-buzz.se/forum/showpost....&postcount=438 |
Japp, tog bort filen.
Nu funkar bergensbanen. Ser fram mot nästa uppdatering av Trollhättanrutten. |
Citat:
:tumme_upp: Uppdatering kommer snart. Kanske om tre veckor tidigast. |
Några bilder på framstegen.
Lycka till med arbetet. |
Citat:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Nu är jag hemma vid speldatorn. Flygresan gick bra, har varit på Lefkas, Grekland i en vecka. Så nu äntligen kan jag visa ett par bilder om Åmål. Njut av bilderna! Mycket kvar att göra. |
Citat:
Snyggt som vanligt, kul å se hur bygget går framåt! Har du även planer på att bygga vidare mot lilla Uddevalla? Ställer gärna upp med bilder om det behövs! :D:tumupp: |
Citat:
|
Citat:
|
Hej!
Jag är jätte glad nu, hittade Yuotubefilm om hyttåkning från Göteborg till Karlstad. Högsta filmkvalite! Kolla här! https://www.youtube.com/watch?v=nJb0SLVWxbs |
Jag bygger landskap mellan Frändefors - Brålanda. När det blir färdig, så lägger jag upp till Dropboxen.:drool:
Mycket kvar.:grin: |
Citat:
|
När jag försöker köra Trollhättanscenarios i både Free roam och Standard så crashar TS2017. Snälla hjälp
|
Citat:
Har du hämtat senaste Assets? Trollhattan_Bergensbanen_Assets, finns i min signatur. Hämtade du senaste X2000? Om ja, då blir det problem, för äldre X2000 finns i rutten. Försök skapa egna scenario, rekommendar jag. Har du RW-tools? Bra hjälpreda. |
Citat:
Vart någonstans hittar jag några gamla X2 modeller? |
Citat:
|
Citat:
Har ni några andra lösningar till mitt problem? |
Citat:
|
Citat:
|
Hej!
Har du senaste X2000 installerad? Om ja, då kan det bli problem. Jag tog bort gamla X2000 och ersatt med senare version. Thn kommer släppas snart, ska jobba med landskapet mellan Frändefors och Brålanda först.;) |
Citat:
|
Citat:
|
Finns ju i RW_Tools att man kan byta ut en consist i ett scenario - perfekt att byta ut X2000 i denna scenario!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Bergensbanen Cologne - Dusseldorf Jylland 1960 Jönköpingsbanan 2017-02-13 Northern_Europe final 20170630 Trollhattan Jag har också gamla X2 och de senaste "Trollhattan Bergensbanen Assets" |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Installerade du assetsen via Utilities? Dessutom kräver Bergensabanen tre betalrutter Cajonpass, Stevenspass och Donnerpass. Stevenspass finns inte i download. Kanske har du Cajonpass redan? |
Citat:
|
Ja, Bergensbanen har detta problem.
|
Citat:
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:56. |