![]() |
Det är riktigt riktigt snyggt Håmacon! :tumupp: :)
|
Tack för vänliga ord Alex!
/Håkan |
kan ju inget annat än hålla med alex , det är asså riktikt snyggt asså :tumupp: :tumupp: skulle nästan kuna vara paywear enligt mig , men de e ju bara ja
|
2 bifogad(e) fil(er)
Kul att höra v10!
Det rycker i fotofingret i kväll så här kommer lite till... /Håkan |
snygga bilder, jag måste bara fråga , hur får du kurvan till att bli så fin o mjuk i kurvorna , mina blir typ raka i ändarna när jag sätterihop dom
|
Ibland lägger jag in lite extra punkter (kommer inte på rätta namnet just nu) och drar och lirkar lite i spåret tills det ligger snyggt. Jag brukar avsluta med att klicka på utjämningsknappen för att få bort eventuella ojämnheter i höjdled och sen brukar det se hyfsat ut.
/Håkan |
4 bifogad(e) fil(er)
Provkör senaste biten och passar samtidigt på att känna på ett nytt lok,
|
sr väldigt bra ut , fortsätt så , var har du hittat loket o e de paywear ?
|
Ja, det är en payware från http://www.steamlocomotiveworks.alpha.pl/ och jag tror att det kostade 3,5 euro.
/håkan |
Roligt med en liten handelsträdgård:) Du har verkligen känsla för detaljer. Bara skylten utanför skulle jag aldrig komma på att sätta dit:rolleyes:
En OT-fråga: Hur betalar man ett lok som man köper på internet? Jag hittade en drös vackra (och billiga!) lok som jag skulle vilja köpa. Får man ett bankkontonummer skickat till sig per e-post och hur får man reda på vad priset blir i kronor? //Kristian |
Citat:
|
Ja, PayPal är det vanligaste och sedan betalningen är fixad brukar materialet dyka upp senare under dagen elller nästa som en vanlig e-mailbilaga.
/Håkan |
3 bifogad(e) fil(er)
En onödigt idyllisk liten badvik ligger nu också efter smalspårslinjen...
|
trevligt! :tumupp: :tumupp: ser fram i mot mer
|
3 bifogad(e) fil(er)
Flyget är på gång...
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:06. |