Svenska 3D-Tåg - Forum

Svenska 3D-Tåg - Forum (http://www.e-buzz.se/forum/index.php)
-   Off-topic (http://www.e-buzz.se/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Positiva tråden (http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=20236)

Sparkfot 2009-03-18 11:11

Citat:

Ursprungligen postat av _gege (Inlägg 177613)
Imorgon blir det nog äntligen en liten fototur. Känns som man börjar vakna upp från vinterns mer eller mindre totala fotodvala. :tumme_upp:

Instämmer, solen skinner så fint idag..

Schulz 2009-03-18 14:24

Citat:

Ursprungligen postat av _gege (Inlägg 177613)
Imorgon blir det nog äntligen en liten fototur. Känns som man börjar vakna upp från vinterns mer eller mindre totala fotodvala. :tumme_upp:

Så sant så! Man är fruktansvärt trött på det molniga och tråkiga vädret, men idag är det klart och vårväder här! Fantastiskt! ;)

simonbertilsson 2009-03-18 15:07

Jag gick i enbart T-Shirt på överkroppen i Hörby innan idag, utan att frysa! :tumme_upp:
Gårdagens sanslösa blåsväder i Helsingborg, var nog den kalla luften som sköts iväg av den varma.

Citerat från pisstråden:
Citat:

Ursprungligen postat av Eric B (Inlägg 177563)
Creative EP630 är riktigt bra in ear hörlurar. Kör med dessa, har gjort i det i över ett år, helnöjd. Grym bas, diskant och mellanregister till ett bra pris. Finns på TM ;)

Kan ha kommet en efterträdare till dessa dock, förmodligen ännu bättre :D

Gjorde slag i saken, och ljudet kan man ju inte klaga över. :)
Ska dock se hur de är att röra sig i, innan jag säger för mycket. Sitter på tåget nu.

Sparkfot 2009-03-18 15:24

Citat:

Ursprungligen postat av simonbertilsson (Inlägg 177643)
Jag gick i enbart T-Shirt på överkroppen i Hörby innan idag, utan att frysa! :tumme_upp:
Gårdagens sanslösa blåsväder i Helsingborg, var nog den kalla luften som sköts iväg av den varma.

Citerat från pisstråden:


Gjorde slag i saken, och ljudet kan man ju inte klaga över. :)
Ska dock se hur de är att röra sig i, innan jag säger för mycket. Sitter på tåget nu.

Hade det inte varit för de 10 m/s nordvindarna hade man sluppit jacka iallafall men nu blev det kallt ändå dock skönt när solen var framme å det var lä..

Schulz 2009-03-18 19:09

Var ju riktigt skönt på åkern idag. Solen glassade verkligen på bra mot huden, en känsla av sommar redan! Dock har ju inte våren kommit på riktigt än...:)

Eric B 2009-03-18 22:01

AIK ägde Leksand med 5-1 på hovet, sånt gillar vi. Nu finns det en mikroskåpisk chans att AIK kan hamna i elitserien :)

Daniel 2009-03-18 22:13

Citat:

Ursprungligen postat av Eric B (Inlägg 177707)
AIK ägde Leksand med 5-1 på hovet, sånt gillar vi. Nu finns det en mikroskåpisk chans att AIK kan hamna i elitserien :)

Själv hoppas jag på att AIK kommer upp i Elitserien, så JK kan sjunga ut er på Hovet.. ;) Skulle bli en härlig stämning där inne! :)

Erik.H 2009-03-19 15:34

Härligt vårväder i Hb idag! Första dagen på året utan halsduk :tumme_upp:

roberth 2009-03-19 15:37

Soligt i Sundsvall ochså, synd bara att de skal va så halt.....:rolleyes:

Mulle 2009-03-19 15:49

Citat:

Ursprungligen postat av Erik.H (Inlägg 177769)
Härligt vårväder i Hb idag! Första dagen på året utan halsduk :tumme_upp:


Den dagen va igår! :)...*hehe*.....

HemuleN 2009-03-19 18:10

Sådär, idag var dagen med stort D (eller ska man säga C? ;))
Fick äntligen redovisa sista delen på funktionsbeskrivningen så ikväll skriver min lärare ut både C-kort och yrkesförarkompetensbevis! :tumme_upp: :kora:

Eric B 2009-03-19 18:19

Citat:

Ursprungligen postat av HemuleN (Inlägg 177790)
Sådär, idag var dagen med stort D (eller ska man säga C? ;))
Fick äntligen redovisa sista delen på funktionsbeskrivningen så ikväll skriver min lärare ut både C-kort och yrkesförarkompetensbevis! :tumme_upp: :kora:

Grattis. Blir det en Scania R620 nästa elller? V8 muller och 620 råstarka dieselhästar är ju inte helt fel, fast har du råd? De kostar ett antal mille ;)

HemuleN 2009-03-19 18:32

Citat:

Ursprungligen postat av Eric B (Inlägg 177792)
Grattis. Blir det en Scania R620 nästa elller? V8 muller och 620 råstarka dieselhästar är ju inte helt fel, fast har du råd? De kostar ett antal mille ;)

Tack!

Ja, man får la drömma... :visslar: (Fast dom gamla R580 mullrar finare dock)

Dson 2009-03-19 18:45

Citat:

Ursprungligen postat av HemuleN (Inlägg 177790)
Sådär, idag var dagen med stort D (eller ska man säga C? ;))
Fick äntligen redovisa sista delen på funktionsbeskrivningen så ikväll skriver min lärare ut både C-kort och yrkesförarkompetensbevis! :tumme_upp: :kora:

Satan vad gött! Då får vi säga stort grattis då och lycka till i framtiden!

Nu är det dags för övningskörning med släp också?;)

HemuleN 2009-03-19 18:53

Citat:

Ursprungligen postat av Dson (Inlägg 177797)
Satan vad gött! Då får vi säga stort grattis då och lycka till i framtiden!

Nu är det dags för övningskörning med släp också?;)

Njaa... först är det dags för praktik på Schenker i fyra veckor och sen tillbaka till sandlådan i Bålsta och "leka" med hjullastare och sånt fram till sommarlovet, så det blir nog först nästa termin, men jag är glad ändå! :applad:


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:51.

Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009