![]() |
Hej LAn
Ja absolut, ju mer man håller på själv destå tydligare ser man nog vilken _enorm_ kvalitet det är i dina modeller MVH / björnL |
Tack för allt positivt gensvar, men "mästare" är väl att ta i !? Det finns ju några riktiga Stormästare på detta forum:
Korvtiger: Som kan det mesta om lok, vagnar och järnvägar och vars modeller i detalj avbildar orginalen, mina är lite mer tjosan - hejsan - kom och hjälp, och det gör Korvtiger verkligen, på ett beundransvärt sett med stort tålamod och överseende med mina snedsprång!!! Dessutom har han börjat lära sig skriptningens svåra konst ..... Svenolov: kommer man då osökt in på, helt fenomenal på att skripta alla tokigheter som jag hittar på! Ekan: otrolig blick för färger, skuggningar m.m. Stor hjälp vid betatestande och texturering. Bengan: med blick för de små detaljerna och rasande skicklig på att gräva fram underlag. bjornl: med en produktion som får min att blekna. Att ro i land hela DONJ är en beundransvärd prestation. Marcus: som bara blir bättre och bättre. Och beröm gör gôtt för oss alla som bygger så detta inlägg var lite rosor till några andra som kämpar på!? |
Jag har inte längre ord för att beskriva hur otroligt duktig du är på at bygga!!
Citat:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Ett par bilder, inifrån Lennarts fina vagn.
Om jag ska vara petig, så är det pyttesmå springor på första bilden. Precis i överkant av fönstret, man ser små, små vita prickar där. Tycker att det är så lite, så att det inte är värt något jobb för dig Lennart, att försöka rätta till detta. Vill bara visa för alla, som hela tiden undrar när den och den saken, kommer för nedladdning. Att det är vi Betatestare, som hela tiden sitter och bromsar Lennart. Med en massa påpekanden hit och dit, så att Lennart sliter förtvivlat i sitt hår. |
110726 sena passet.
7 bifogad(e) fil(er)
Närå Bengan, nåra strån är kvar på skulten än, jag tror vi är nääära release, och om inte ni testare hittar nåt nytt, planerar jag den till kommande helg.
Bilderna visar möjligen ett s.k. permittenttåg runt 1943 på väg till Norge. Vissa resgodsdörrar har öppnats av motståndsrörelsen för att kasta ut så mycket vapen man hinner innan man blir upptäckt. Kanske lite opassande just nu när vårt broderfolk säkert fått nog av allt vad vapen heter! Men tyvärr är historien full av dårar, då som nu. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:25. |