![]() |
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Jahapp då var det tillslut dags för min första skapelse att se simulatorvärldens ljus för att utstå en tid i betaversion. Testa så mycket ni orkar och kan och meddela mig om brister och fel så ska jag försöka åtgärda dessa vid tillfälle.
Dörranimationerna fungerar men är kopplade till perronger så länge jag inte hittar en bättre lösning(om det nu finns en). Kanske kan man bygga en egen markör för att användas vid lastkaj utan personer har inte hunnit undersöka detta dock. Installationen är otestad men jag hoppas att jag gjorde rätt annars får ni skrika till :) Vill passa på att tacka alla för bidrag med bilder, hjälp och uppmuntran som jag har fått i denna tråden, det hade varit omöjligt att slutföra detta utan er..tack tack! |
1 bifogad(e) fil(er)
:applad: enormt fin modell, enda jag saknar är bromsslangar.
Sedan skulle jag nog också kapa bort 4274SJ från vagnsnumret och sätta det direkt på modellen. Inga problem med att få in den i RailWorks. Provade även i RailSimulator och den fungerar bra även där så en distribution till båda så kan även de som inte köpt RW ännu njuta av modellen. Hoppas att du går vidare och gör andra modeller också. /æ |
Citat:
Mycket härligt att se vagnen i sitt rätta element mellan två Z66 :) |
Citat:
Såg idag att dina buffertar verkar olika långa? Ena tallriken går in i lokomotorns buffert. Kollade lokomotorn och den har båda bufferttalrikarna på samma avstånd från mitten. Antingen är dina olika långa eller så spelar RS mig ett spratt. Du kan väl ta och kolla upp det i 3D-programmet. edit: glöm det problemet, spåret som går i lätt kurva :o /anders |
Citat:
|
Blev väldigt fint, det tackar vi för och lycka till med framtida byggen :)
|
Då avslutar jag denna tråden och hänvisar till http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...929#post225929 för version 1.0 :)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:35. |