![]() |
Ser bra ut, ut med lite gräs på marken bara :tumupp:
|
Tack! Det ska jag göra! :grin:
|
Hej!
Har nu börjat på denna rutt igen! Bygglusten har kommit tillbaka helt enkelt.. :D Bilder och info kommer de närmaste dagarna, och glöm inte bort att ge tips, det behövs! :) |
4 bifogad(e) fil(er)
Så, nu kommer några bilder. Hoppas ni tycker att det ser okej ut.
Kommentera gärna! :) Bifogad fil 35965 Bifogad fil 35966 Bifogad fil 35967 Bifogad fil 35968 |
perfect :tumme_upp:
|
Ser väldigt bra ut och kul att du fortsätter bygga på banan! Du behöver dock justera spåren vid vagnhallen och perrongen ser otroligt bred ut...
|
Citat:
Edit: Provade att ändra perrongens bredd, men det fungerar inte nå't bra, gångbron över spåren kommer i vägen. Tyvärr. |
Ser bra ut keep up the good work!
|
Håller med om spåren in till vagnhallen behöver justeras.
De kan inte gå i kurva på det viset in genom öppningen. Blir inte tillräckligt utrymme på insidan kurvan utan lok och vagnar kommer att ta i väggen. Antingen göra spåret rakare en bit framför hallen eller flytta hallen längre bort så att kurvan är slut innan. /æ |
1 bifogad(e) fil(er)
|
Bättre, fast nu ser det ut som att spåren är lite väl nära yttersidorna.
Idealet är om spåren ligger mitt i respektive öppning. /æ |
3 bifogad(e) fil(er)
Storarp
Bifogad fil 39010 Det gamla stationshuset syns en bit i från järnvägen, det är numera öde. Nordbro Bifogad fil 39011 Linjekarta: Bifogad fil 39012 Det är fyra stationer kvar att bygga, inkl. Vedbyhamn som ska liggga i närheten av Åkalla. Därefter är v.1 av banan klar. Jag har tänkt att man ska köra gods mellan Vedbyhamn och Hjellsta, och vissa turer till Grimsta C kanske. Som version 2 av rutten har jag tänkt att det ska bli någon slags fjärrtågsbana, med start från Grimsta. :) |
Ser mycket bra ut, bra jobbat!
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:26. |