![]() |
Riktigt snyggt :)
Var hittade du y2an(?) som ommålad? Samt stations bommarna med lampa och såna röd och vita extra skydd? :) |
Citat:
hoppas att du bygger till halmstad för då kan jag hjälpa dej med bilder m.m t.e.x oskarströms stationshus ja böver inte gå så långt för att få en bild bor i oskarström |
vart hittade du y1:an i dom gamla färgerna:confused::confused:
|
Citat:
eller så är dem på Sv-tåg skivorna... |
Citat:
|
Som äkta Halmstadbo så hade man jublat om du hade byggt till Halmstad. Hade varit ett trevligt tillskott att få Hela banan Hstd-Nässjö
Mvh |
Citat:
Bygger även om sträckan Nässjö-Vaggeryd till verkligare sträckning än vad den var tidigare. Nässjö-Malmbäck, samt Hok-Vaggeryd är redan klara, det återstår o bygga på Malmbäck-Hok nu. :) |
Smålandsbanan
Hej!
Jag vill gärna kunna ladda ner din bana, har integrerat någon av dina tidigare versioner i en av mina banor och det blev väldigt lyckat, keep on the good work. //Portin |
Ser verkligen fram emot den här banan =) Glöm inte kmskylten 91 mellan väggskyddet å plattformen i Kärda. ;)
|
fråga vilket vägskydd använder du för på många ställen är det bara en väg över spåret
|
Jag är säkert helt ute och cyklar..
Men var kan man ladda ner denna banan :oskyldig::vetej: |
Citat:
|
Citat:
|
Finns de någon chans till att en uppdaterad smålandsbana läggs ut snart? Skulle vara skoj :)
|
för ni som undar var banan finns här är den.
http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...t=12838&page=6 |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:06. |