![]() |
Lokkalles smalspårsvagn 891mm
3 bifogad(e) fil(er)
En gammal smalspårsvagn 891mm GJ Kunglig Post som Lokkalle gjorde för väldigt, väldigt länge sedan.
. |
Lennarts gångbro med nät
2 bifogad(e) fil(er)
Lennarts gångbro med nät istället för glas.
. |
Citat:
Speciellt roligt för mig som och som har byggt tre (3) BJ-banor. Noteras kan att den hämtade filen "BJ-lok och vagnar" innehåller fungerande vagnar. Ytterligare nedladdningar är alltså inte nödvändiga. En stor applåd från Skåne. Hoppas den hörs. Nisse |
Ibab
3 bifogad(e) fil(er)
Ett par IBAB vagnar gjorda på Robbans/MatsH vagnar.
. |
Idrottsplats
2 bifogad(e) fil(er)
2 st. idrottsplatser. Fotbollsplan 11/7-mannalag grus, gräs/konstgräs. 60 m, längdhopp, kula, höjdhopp och tennis. Gammalt, gammalt material med Build 1.3, men som fungerar i TRS2019.
. |
Mariefreds saker.
2 bifogad(e) fil(er)
Lennarts grejer om Mariefred, som inte har kommit upp hos Banbyggarna. För att ångbåten Mariefred ska fungerar, så måste man ha Thor installerad från Banbyggarna.
. |
OSlJ Kungavagn Ao82
7 bifogad(e) fil(er)
Mariefred OSlJ Kungavagn Ao82 gjord av Lennart.
. |
Mariefred blandat.
3 bifogad(e) fil(er)
Blandade grejer från Mariefred (OSLJ) av Lennart.
Finns i länken nedan på Mediafire. http://www.mediafire.com/file/4d98cd...efred.cdp/file . |
Nynäsbanan
4 bifogad(e) fil(er)
Lennarts grejer från Nynäsbanan, som inte ligger hos Banbyggarna. Från Nynäshamn till Älvsjö med diverse byggnader, som fungerar i TRS2019. Finns i länken nedan på Mediafire
http://www.mediafire.com/file/2gwrkt...banan.cdp/file plus några texturegrupper nedan, som jag glömde baka in i cdp-filen. . |
P38 Flygvapnet
3 bifogad(e) fil(er)
Ett gammalt flygplan, som jag hittade i mitt gamla TRS2010 och som fungerar i TRS2019. Tyvärr, så är det så gammalt, så att inte landningshjulen går in av sig själv. Vem som har gjort den från början, blir ???
. |
Roterande Reklampelare
3 bifogad(e) fil(er)
Lennarts Roterande Reklampelare med texturer från HGKN, Marma och jag själv, som fungerar i TRS2019.
. |
SJ Dressinbil Wolseley
3 bifogad(e) fil(er)
En gammal bil som jag klonade för länge sedan och gjorde om till SJ. Kommer inte ihåg, vem som gjort originalet. Tyvärr, så blir SJ loggan spegelvänd på ena sidan.
. |
STL Produkter
1 bifogad(e) fil(er)
Lennarts produkter till sina vagnar, som jag har gjort scenery objekt utav. Allt från barnvagnar, cyklar, resväskor till större saker och som inte har blivit uppladdade hos Banbyggarna. Fungerar i TRS2019. Finns i länken nedan på Mediafire.
http://www.mediafire.com/file/62fw8k..._Gods.cdp/file . |
Z43 generation 3
4 bifogad(e) fil(er)
Bears Z43a som Lennart jobbade vidare på och byggde om till nästa generation.
. |
Lokkalles 891mm
4 bifogad(e) fil(er)
Hittade lite mer gammalt material från Lokkalle i mitt TRS2010 och som fungerar i TRS2019.
. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:05. |