![]() |
Citat:
Helt klart är att jag är skyldig någon eller några en ursäkt för påhoppet om överkörning. Ursäkten kommer här - hoppas den accepteras. Kan det vara lönt att installera om Explorer? Nisse |
1 bifogad(e) fil(er)
Att svarrutan färsvinner låter väldigt konstigt... kan vara en bugg i IE11 isf, för jag har bara IE10 just nu tydligen, och märker inga fel. Angående att inte alla inlägg syns går att lösa om du kollar på bilden, finns en liten ruta längst ner med vilka inlägg du vill visa. (Visningsalternativ, finns längs ner i varje(?) kategori)
|
Citat:
Du kan inte installera om IE, för det finns bara IE 11 numera, tror jag. Jag trodde inte på Chrome förut, men nu gör jag det. Den är väldig snabb, snabbare än IE. Prova installera Google Chrome. https://support.google.com/chrome/answer/95346?hl=sv |
Till Jocke!
Du har Chrome enligt bilden! Inte IE! |
Citat:
//J:) |
Citat:
Jag har en ruskig lång debatt med LAn om bergskärningar och tunnlar som jag för allt i världen inte vill bli av med. OBS tunnlar - det är något riktigt häftigt som är på gång. Nisse |
Windows Live Mail har jag och den fungerar som förut.;)
|
Firefox fungerar alldeles utmärkt den med, kan också importera in ie-bokmärken utan krångel.
Har bara använt Firefox sedan den kom för att slippa internet explorer som enligt mig bara är tung och krånglig att jobba med. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:16. |