![]() |
Hej Micke
har en fråga om man tar bort alla scenarios inne i spelet,när jag har gjort det och skapar ett nytt free-scenarios så fungera inte el-loken gör jag nåt fel ? mvh John |
Hej har löst det
|
Jag får inte igång det alls. För vilken RW version ska det här fungera på?
|
Citat:
Jag kör med Railworks 2012 |
Det högsta jag har är Railsimulator - Railworks, vad det är för version exakt vet jag inte men den går genom Steam.
|
Hej när du startar upp railworks va står det ? står det railwoks 3 / Train Simulator 2012
mvh john |
Men det är inte 2012 det vet jag. Det är en av de äldre. Den går att spela Bergslagsbanan 2.0 om jag säger så, och den där Swedish Test Route, etc.
|
Hej så du ha inte tagit men någon uppdatering ?
mvh John |
Ingen aning. Jag vet inte vad för uppdatering du pratar om. Det enda jag vill veta är om BB 3.0 ska fungera i de äldre Kuju Railsimulator eller Railworks och inte de som är typ 2012, Railworks 2 etc. Skulle uppskattas om någon som i dagsläget inte använder 2012 eller RW 2 kunde svara på om det alls fungerar så jag inte gjort något fel.
|
Problem skapa nytt scenario
Hej
När jag ska skapa nytt scenario och kommit till punkten när jag ska välja Route Origin så får jag bara fram danska orter från Northen Europe. Jag tänkte göra ett free roam som startar i tutaboda men kan inte välja den, det är lite skillnad på placering om jag väljer skagen tex ja nåt e fel men vad ??? |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:42. |