![]() |
Den kommer bli rolig att växla omkring med! Väldigt fin!:tumupp:
|
Snyggt:drool:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Tackar! Efter flytt av ett ton möbler och saker jag inte visste jag hade tvärs över gården så har biceps tillslut sluta skaka tillräckligt så att man kan styra muspekaren dit man vill och kan börja med lite mappning och färgkludd. Så långt ser det ut så här inklusive lite tomteverkstad här och där :)
|
wonderful :drool:
|
Den blir riktigt söt ;)
|
Den kommer att vara mitt favoritlok!:) Så snyggt!:tumupp:
|
Tack så mycket! Nu hoppas jag bara att det snart börjar på dyka upp lite av den utlovade dokumentationen av de nya funktionerna i RW3 så att man kan planera för att få riktigt ljus i lyktorna och eventuellt få lite regndroppar att fastna på rutorna.
|
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Liten uppdatering med färg på hjul,fjäderpaket,lagerbox,gångbryggor och lite annat krafs som jag har glömt :) Snart är det mesta av UV-helvetet klart, i vilket fall på utsidan och hur det blir med hyttens insida vet jag inte det finns ju inte direkt en ocean av information om den att ösa ur.
|
Skitsnyggt:tumme_upp:
|
perfect :applad:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Har exporterat en semi-klar modell för att kunna jobba på texturer(specular och normal texturer speciellt) så att de ser ok ut i simulatorn, vissa delar saknas dock som synes men man kan väl ana hur det kan te sig simulatorn just för tillfället iaf :)
|
Just för tillfället tycker jag det ter sig mycket snyggt i simulatorn!
|
Fint! Hur går det med vattendroppar och riktiga lysen?:)
|
Citat:
ps snygg modell även om jag tycker förebilden är ful! /æ |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:29. |