![]() |
Va är det som är fel?
Hej Bönan ! Jag har följt dina instruktioner med upppackningen av filerna men när jag startar MSTS och VBSR-3 så finns inte aktiviteterna med i lista över dom aktiviter som ska finnas i rutten va beror detta på. :confused:
jaj69 |
Svårt att säga. Kan du visa en bild på aktivitetsmappen?:)
|
1 bifogad(e) fil(er)
Hej Bönan här kommer bild på aktivitetsmappen i VBSR-3. :)
jaj69 |
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Det är TSunpack som inte funkar. Jag bifogar TSunpack-fix, så du kan installera den med dubbklick så visp funkar den. Sen kan du dubbelklicka Apk-filerna så installerar den till VBSR_3. |
Hej Totte! , Och tack ska instalera den nu.:tumme_upp::tumme_upp:
jaj69 |
Citat:
Lag gjerne flere:visslar: Mvh lukas |
Tackar! Jo, nog ska det bli fler allt. Men just nu kan jag inte göra några, då jag håller på och byter till XP. All tid går att till att säkerhetskopiera osv.:)
|
Hej bönan!
Jag får "failed to open package" när jag klickar på "aktivitet 1" Vad är galet? |
Du har antingen inte placerat apk-filen i rätt mapp (VBSR-3:s aktivitetsmapp) eller så har du inte installerat TSUnpack fix korrekt. Det finns på train-sim.com.:)
|
Har gjort båda. Om jag kör TSUnpack som admin så säger den att jag inte har rutten installerad... :vetej:
|
Har du rätt version av VBSR då? Det ska vara den version som finns på banbyggarna.se.:)
|
Japp, jag laddade ner den i förrgår efter en ominstallation av Msts.
|
Och du är säker på att du har alla tåg som krävs?
|
Japp, har kollat tre gånger...
|
Mycket underligt. Pröva att fråga på train-sim.com, där kan dom sina saker!:)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:58. |