![]() |
Citat:
|
Riktigt fin vagn måste jag säga!
Stort tack till X7-teamet :applad: |
Höller med, förutom dessa irreterande ungdomar som klottrar och inte kan stava, och inte nog med det - tjejen i hytten bölar så fort jag nuddar henne. Vilken romeo jag är!
Helt underbar modell må jag säga!;) |
Lite sent kanse men, Tack! Jättebra jobb!:tumme_upp::).
Ett fint tillskott till vagnsparken:). |
Ja, jag ska också tacka. Mycket kul med ett svenskt fordon med riktig hytt så att man kan sitta och "knappa" lite...;) Tackar!!!:grin::grin::grin:
|
Där jag kan hitta denna KUID? :vetej:
<kuid:67375:1027> |
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Jag får den här typen av meddelande när jag försöker infoga X7/U7 till spåren, så finns det något sätt att lösa problemet? :vetej:
|
Laddat hem denna??
http://www.e-buzz.se/forum/showpost....44&postcount=6 |
Citat:
|
Är det nån som vet varför inte X7 och U7 fungerar?:mad:
Jag har trs2006 |
Citat:
Originalskripten till TRS2006 är lite buggiga när det gäller ljud och det påverkar spakarna i hytten negativt. Av någon anledning så uppdateras strömavtagar- gaspådrag- reglagen ständigt, utan att man rör vid dem. I TRS2004 och TS2009/10 uppdateras de bara när det sker en förändring, d.v.s. när användaren påverkar reglaget. Detta går att åtgärda genom att modifiera configfilerna, men då kan det bli flera versioner av X7/U7 och det vill vi hellst undvika. Jag åtgärdar detta problem i skripten istället. Jag håller på med detta just nu, så det kommer en uppdaterad version inom kort. |
Det var inte de felen jag menade. Det jag menade är att jag inte kan sätta tåget på spåret.
|
Citat:
Hur ska man tolka de svaret? |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:12. |