![]() |
Funkade det nu?:)
|
Nej, samma meddelande kommer upp :mad:
|
Då är det nog BM69 som du sakar. Ni andra som har testat aktiviteten, har det funkat för er?:)
|
http://www.e-buzz.se/forum/showpost....25&postcount=5
Kan vara detta tåg som du saknar. |
Hej Bönan!
Jag får inte igång aktivitet p.g.a. italienska ljudet. Får felmeddelande E656eng.sms och Failed to create Cabview. Har hållit på med att försöka klura felen i två timmar. Dessuton är filerna stora så jag vill inte ha dem. Varför ändrar du Ra:s ljud för? Det blir massa probbe med andra aktiviteter. |
Hej!
Nu har jag kört aktiviteten till Moss och det har funkat fint hittills. Har sparat där och tänker fortsätta imorgon. Det gick tungt i uppförsbacken efter Aas men med lite sandning så var man uppe i 60 på krönet. Kul med den trasiga infartssignalen i Moss, höll på att missa den. Tidtabellen verkar också bra satt, var rätt tid i Moss utan att ha kört för fort. Hade redan de flesta lok och vagnar installerade så jag har kommit lindrigt undan med nedladdningarna. Jag struntade i ljudfilerna. Aktiviteten funkar ändå. /Micke |
Vart finns detta? NSB_WLB_21025? Mvh Johnny
|
Hej!
Jag letade också efter vagnen. Bönan måste ha tagit fel länk. Här är en. http://www.trainsim.no/download/comm...e438695184bb53 |
Citat:
Det är fixad med Ra Cabben. Saknade Ace-filer. Jag körde till Moss utan probbe. Sparat där. |
Hej! Sorry att jag ändrade ljudfilerna. Men om man inte vill ha dem så funkar det ju ändå. Om ni behåller orginal Ra-lokens eng-filer. Men om ni laddar ner mina, så måste ni också ljuden. Bra att aktiviteten funkar iaf.:)
|
Ja, nu har jag kört hela rutten. Blev 1timme och 5 minuter sen. Vid Sandesund var det stopp i 55 minuter. Tufft att köra rutten. :cool:
|
Citat:
|
Hej!
Ja, jag fastnade också i Sandesund men gav upp efter en halvtimme. Är inte utrustad med Tottes tålamod. :) Men nu vet jag ju att man kan komma därifrån. Ska nog göra ett nytt försök... /Micke |
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:50. |