![]() |
Hej! Byt inte bort mapparna som Totte sa, då kommer inte Berlin Subway att fungera! Har du vista? Isåfall måste du köra det i kompabilitetsläge som Windows XP. Fick också det felet i början.
|
Citat:
Nu funkar absolut inget, man kommer in i spelet men sen när man startar rutten stannar skiten upp sig och allt. Hur byter man till kompabilitetsläge då 785? |
Högerklicka på Berlin Subway-ikonen och välj egenskaper. Klicka sedan på fliken Kompabilitet. Bocka sedan i rutan Kör detta program i kompabilitetsläge för och välj Windows XP (Service Pack 2) i rullistan.
|
Men har redan tatt bort Berlin subway ännu en gång men har gjort som det stog i ett tidigare inlägg och nu kommer dessa Error's
--------------------------- Error: continue? --------------------------- Failed to open texture file Global\Textures\liteglow.ace --------------------------- Ja Nej --------------------------- Denna --------------------------- Error: continue? --------------------------- Failed to open texture file Global\Textures\smokemain.ace --------------------------- Ja Nej --------------------------- Och denna --------------------------- Microsoft Train Simulator --------------------------- Nozzle initialization failed. --------------------------- OK --------------------------- |
Oj, nu känns det som att det är nåt fel på hela MSTS! Om jag vore du så skulle jag avinstallera MSTS, ta bort mappen Train Simulator. Avinstallera BS. Installera MSTS , Installera BS. Sen skulle jag göra som jag har skrivit ovan.
|
Citat:
Nä men jag gör så att jag tar bort allt och installerar om det så får vi hoppas på det bästa! |
Citat:
|
Har du vista? Läs tråden här: http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...ighlight=vista
|
Tackar så jätte mycket för alla svar jag fått och alla som försökt hjälpa mig!
Har nu ominstallerat allt så det funkar jätte bra nu. Men tack så mycket i vilket fall! :tumme_upp: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:11. |