![]() |
Ingen som kan skicka mig orginal mapparna att lägga in? så som dem ska vara då alltså med Orginal rutterna endast? :)
|
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Det blir för mycket att skicka, men jag kan ge dig orginal consists mappen (bifogad nedan!). Den kräver dock att du uppdaterat msts med dom två tågen (BSNF SD40-2 diesel and UK Class 50 diesel) från microsofts sida: http://tsinsider.com/Support/v1Downloads.aspx Du har väl uppdaterat (Train Simulator Update version 1.2) msts också? Uppdateringen finns på samma sida! Vet du vilka dom 6 orginal rutterna är, så är det bara att plocka bort resten, samma med tågen (men dom ger inga problem, sålänge du har dom rätta consisten, förutom att dom tar plats!)... |
SD42 och Class 50 var med när jag köpte MSTS. Däremot fungerade inte texturerna på dessa lok. Men hur kan jag ha fått med dem med MSTS?
|
Citat:
Och vad jag har läst, så måste man ha cd i när man spelar på den senare, nått som inte behövs på den äldre. Detta kan dock åtgärdas (vad jag fattat) genom att man installerar dessa uppdateringar på den senare versionen... |
Citat:
Jag undrar om den kan korrigera fel på rutterna, så är jag tacksam om nå´n kan svara, innan jag registrerar. |
Citat:
|
Jag har bara använt programmet (den oregistrerade delen) till att kontrollera fordon med, så jag kan inte svara på din fråga.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:02. |