Svenska 3D-Tåg - Forum

Svenska 3D-Tåg - Forum (http://www.e-buzz.se/forum/index.php)
-   Off-topic (http://www.e-buzz.se/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Busstätlighet (http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=14504)

mattias_train 2006-12-17 19:23

I Osbyholm:
Söderut
så är det ca 30 min mellan bussarna i rusningstid mot Lund.
1 timme mellan bussarna till Malmö.
1 timme mellan bussarna till Eslöv.

Norrut
In till Hörby kan där nog va ca 20 min mellan bussarna.
Till Kristianstad så är det ungefär ca 30 min-1 timme.

Det var nog allt.

Pson 2006-12-17 22:05

Citat:

Ursprungligen postat av Erik Götborg
Du fattade vinken iaf! Det jag ville få fram är att du startar en mängd olika omröstningar....och till stor del helt onödiga, verkar de som.

Vad är det som är så oklart och onödigt? Bor man på landet torde man lägga sin röst på ett rimligt alternativ. En ganska trevlig omröstning, nu har jag i alla fall röstat för min stad (Linköping). Dessutom är det fult att kasta sten i glashus. :D

Erik Götborg 2006-12-18 00:01

Citat:

Ursprungligen postat av Pson
Vad är det som är så oklart och onödigt? Bor man på landet torde man lägga sin röst på ett rimligt alternativ. En ganska trevlig omröstning, nu har jag i alla fall röstat för min stad (Linköping). Dessutom är det fult att kasta sten i glashus. :D

Tyckte bara själva omröstningen i sig var ganska onödig från början, men Arvid har ju förklarat sitt syfte, och då får den genast lite mer kött på benen. Att där skulle vara något som är oklart, då vet jag faktiskt inte vad du pratar om? Dessutom är det väl ganska självklart att man röstar på de alternativ som stämmer med verkligheten...

Kasta sten i glashus? Förklaring tack och gärna en specifik tråd/inlägg du syftar på:)

simonbertilsson 2006-12-18 00:04

Citat:

Ursprungligen postat av Erik Götborg
Tyckte bara själva omröstningen i sig var ganska onödig från början, men Arvid har ju förklarat sitt syfte, och då får den genast lite mer kött på benen. Att där skulle vara något som är oklart, då vet jag faktiskt inte vad du pratar om? Dessutom är det väl ganska självklart att man röstar på de alternativ som stämmer med verkligheten...

Kasta sten i glashus? Förklaring tack och gärna en specifik tråd/inlägg du syftar på:)

Ja, seriöst... Kastat sten i glashus har han ju iaf inte gjort i den här tråden (även om lite glasfri stenkastning förekommit ;))... :confused:

Byggare Bob 2006-12-18 11:43

Citat:

Ursprungligen postat av arvid_nilsson
Vad vill du komma till?!
Onödig omröstning? Skriv det då!

Vill du veta nogrannare?
Länstrafiken i Jönköping ville göra en undersökning om just detta och därför tänkte jag att man kanske skulle hjälpa till men då kommer någon och gnatar direkt.

men låt då länstrafiken göra den undersökningen och inte oss forumiter...

Helt onödig omröstning igen, Arvid...

Arre 2006-12-18 12:52

Citat:

Ursprungligen postat av Byggare Bob
men låt då länstrafiken göra den undersökningen och inte oss forumiter...

Helt onödig omröstning igen, Arvid...

Observera att det inte bara är för länstrafiken,det borde du väl ändå förstå. ;)
Jag menar,inte är ju jag någon sorts arbetande frivillig.(om du förstår)

Tycker du inte det är intressant behöver du ju inte skriva,skicka hellre ett pm till mig och säg at den är onödig.

Skriv sen via Pm någon mer onödig omröstning som jag postat.

Börjar för övrigt bli trött på den här oförskämt otrevliga stämningen.
Det gör väl inte världen bättre,eller?

Byggare Bob 2006-12-28 20:15

Citat:

Ursprungligen postat av arvid_nilsson
Tycker du inte det är intressant behöver du ju inte skriva,skicka hellre ett pm till mig och säg at den är onödig.

Skriv sen via Pm någon mer onödig omröstning som jag postat.

Börjar för övrigt bli trött på den här oförskämt otrevliga stämningen.
Det gör väl inte världen bättre,eller?

Varför skall jag PM:a om det för, har ingenting att dölja inför alla andra på forumet!
Det är inte bara jag som är trött på alla omröstningar...

http://www.e-buzz.net/forum/showthread.php?t=14357
är bara ett exempel på en i mitt tycke "onödig omröstning"

Arre 2006-12-28 20:21

Citat:

Varför skall jag PM:a om det för, har ingenting att dölja inför alla andra på forumet!

http://www.e-buzz.net/forum/showthread.php?t=14357
är bara ett exempel på en i mitt tycke "onödig omröstning"

Jag finner ej något onödigt i denna.
Dumt sagt, jag vill se vad som de flesta vill ha och sedan se det.

Det blir ju roligare ifall man bygger något om intresset är större.

Fast det kanske inte du skulle bry dig om?!

Kristian 2006-12-28 20:28

Citat:

Men vi andra slipper läsa dina klagomål på det viset...:tumner:

Affe 2006-12-30 00:32

§ 3.1 Onödiga inlägg, skräpinlägg - Onödigainlägg och skräpinlägg är inlägg som inte tillför något till diskussionen, inte är relevanta eller är utanför ämnet (kan även anses vara chattning). Vi ska försöka undvika att skriva sådana här inlägg, i den mån som det går. Finns ändå ett uttalat behov kan dessa inlägg postas under Off Topic. Tänk på att inlägg helt utan relevans eller anknytning till det forum de skrivs i tas i regel bort utan förvarning

Läs och begrunda reglerna en gång extra TriQz, du har postat inlägg i flertalet trådar som antingen är väldigt gamla och eller inlägg som helt enkelt inte tillför något till tråden i sig. - Olaf Lindström

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:19.