![]() |
I Osbyholm:
Söderut så är det ca 30 min mellan bussarna i rusningstid mot Lund. 1 timme mellan bussarna till Malmö. 1 timme mellan bussarna till Eslöv. Norrut In till Hörby kan där nog va ca 20 min mellan bussarna. Till Kristianstad så är det ungefär ca 30 min-1 timme. Det var nog allt. |
Citat:
|
Citat:
Kasta sten i glashus? Förklaring tack och gärna en specifik tråd/inlägg du syftar på:) |
Citat:
|
Citat:
Helt onödig omröstning igen, Arvid... |
Citat:
Jag menar,inte är ju jag någon sorts arbetande frivillig.(om du förstår) Tycker du inte det är intressant behöver du ju inte skriva,skicka hellre ett pm till mig och säg at den är onödig. Skriv sen via Pm någon mer onödig omröstning som jag postat. Börjar för övrigt bli trött på den här oförskämt otrevliga stämningen. Det gör väl inte världen bättre,eller? |
Citat:
Det är inte bara jag som är trött på alla omröstningar... http://www.e-buzz.net/forum/showthread.php?t=14357 är bara ett exempel på en i mitt tycke "onödig omröstning" |
Citat:
Dumt sagt, jag vill se vad som de flesta vill ha och sedan se det. Det blir ju roligare ifall man bygger något om intresset är större. Fast det kanske inte du skulle bry dig om?! |
Citat:
|
§ 3.1 Onödiga inlägg, skräpinlägg - Onödigainlägg och skräpinlägg är inlägg som inte tillför något till diskussionen, inte är relevanta eller är utanför ämnet (kan även anses vara chattning). Vi ska försöka undvika att skriva sådana här inlägg, i den mån som det går. Finns ändå ett uttalat behov kan dessa inlägg postas under Off Topic. Tänk på att inlägg helt utan relevans eller anknytning till det forum de skrivs i tas i regel bort utan förvarning
Läs och begrunda reglerna en gång extra TriQz, du har postat inlägg i flertalet trådar som antingen är väldigt gamla och eller inlägg som helt enkelt inte tillför något till tråden i sig. - Olaf Lindström |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:19. |