![]() |
Det är härligt Bengan! :)
Mycket bra gjort! :tumupp: |
Adam är nog fortsatt svår att få tag i men från min sida ser jag inga problem att lägga upp dessa så länge credit ges till rätt personer :) :tumupp:
|
Nu vet jag inte om den röda färgen på upptågs reginan är den enda som går att få till men annars hade jag sett en ljusare,starkare röd färg.:)
|
Bengan kan ju också försöka att göra det nya "Regina Pågatåget" som vi ska ha i Skåne år 2008.
|
Citat:
|
Citat:
Så där färg kan ju "Regina Pågatåget" ha.:rolleyes: http://www.jarnvag.net/bild/vagnguide/extX113187.jpg |
Citat:
Tillägg: Jag insåg nu att du gjort den första regina målningen av upptåget. Jag missade det helt enkelt,:o men du får gärna göra den nya målningen av upptåget också. |
Nu fattas ju bara Västtrafiks Regionor (jo, även om det finns Tåg i Bergslagen, Transito och SJ), men måste ju stolta omkring med något verkligt på Smålandsbanan..:D;)
|
4 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Tobias. Västtrafik är inplanerad. Håller just nu på med Tåg i Bergslagen. Men är inte helt nöjd med färgen. Tycker att när jag tittar på olika bilder på henne, så är hon mer åt det röda hållet ibland och på vissa bilder mer åt kopparhållet. Så här ser hon ut nu och själv sitter jag och funderar på om hon inte är alldeles för brun just nu. |
Bengan: Jag kan hålla med dig om att Tåg i berslags reginan är för brunaktig just nu.:rolleyes:
|
Såhär ser väl TIB's Reginor ut, om det nu är något att arbeta efter, har flera bilder tagna under Lördagen på dessa! Ifall det önskas till arbetet så bidrar jag även med de..
http://fc1.parsimony.net/user703/gavlefirande03.jpg |
Citat:
mvh .... Mats |
3 bifogad(e) fil(er)
Nu börjar det snurra runt i huvet på mig.
Tycker att det ser betydligt bättre ut än innan, men att det nu istället ser för rött ut. Samtidigt tycker jag nu att Upptåget ser alldeles för rosa ut, när jag har sett dom brevidd varandra. Synpunkter på färgerna tack. |
Citat:
När är dom klara för nedladdning? |
Tåg i berslagen har för röd färg! och upptåget för rosa. Tåg i berslagen ska vara lite mer vinröd/lila aktig.:)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:15. |