![]() |
Väldigt Snyggt:)
|
2 bifogad(e) fil(er)
Hej.
Jag har tråkiga nyheter att min rutt försvann från datorn men nu håller jag på och bygga upp den och här är två bilder på Hudvikstad,den ser lite annorlunda ut.Har bara hunnit bygga stationen. |
3 bifogad(e) fil(er)
Här är några till bilder.
Dom två första är på en gamal bangård(liten). bild tre är på några hus i Hudvikstad. texturen har jag inte hunnit så långt med |
Tråkigt att rutten försvann men kul att du börjar på en ny.
Fina bilder! |
Hej ... ??!
Citat:
Hej, Alex, Vad är det som händer med TRS06? Har hört liknade saker, att linjer osv bara försvinner och liknande. TW P.S. lycka till med byggandet. |
Det hände mig och Nynäsbanan också!
|
?!
Citat:
Har ni märkt något något konstigt när ni byggde på linjen? Ändrat på några filer i (kuid mappen)? Eller har programmet avslutat sig konstigt (hängt sig osv) senaste gången ni körde det och sedan har det hänt något? Är lite orolig själv då jag försöker bygga en linje till TRS. TW |
Den var bara borta när jag startade spelet.
|
Hej ...
Citat:
TW "Kanske att det finns någon bugg i TRS06 som kan avhjälpas med sp1 när den kommer." |
3 bifogad(e) fil(er)
Hej,här är några till bilder på linjen
|
Ser trevligt ut Alex!
Angående rutter som försvinner i TRS2006 så råkade jag också ut för det 2 gånger... Första gången hade jag en ny backup men andra gången förlorades en veckas jobb och ja, nu bryr jag mig inte mer... Öppnar man rutten i CMP så är config-filen helt tom. Läste om flera på Aurans forum som råkat ut för det. En annan vanlig glädjedödare är om man lägger till splinepunkter och senare använder ångra funktionen, då krashar oftast trs2006 helt och det är bara att börja om. Så använd arkivfunktionen i CMP och ta backup ofta! Personligen anser jag TRS2006 vara alldeles för instabil som det är nu och kommer inte röra den innan en patch löst det värsta. Fast nåt större hopp har jag inte... |
Tack Deskgrunts.
ja jag ska använda det och se om det blir lite bättre,tack för det:) |
2 bifogad(e) fil(er)
Hej.
Här är två till bilder på andra sidan som är nybyggt |
Hej alex en fråga har du trainz paintshed installerat tillsammans med ditt trs2006.
I och med att jag frågar detta är att dom loken som jag har lackerat i trainz paintshed kräver just detta. Leopold. |
Ja jag har Paintshed installerat
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:03. |