![]() |
Råkade trycka fel,jag använder gul,bara ett test
|
Citat:
Den gula är väl en standardfärg från Vbulletin månne? Känns iallafall så då den passar så otroligt bra vad gäller färg, font och sånt... |
Den gula är ingen standardfärg från vbulletin utan en färgstil som arbetats fram under ett antal timmar.
Den blåa är mer eller mindre Vbulletins orginal med vissa små ändringar i. |
Om man ser att man röstat på fel alternativ, kan någon moderator ändra det? Jag röstade på brun trots att jag använder gul. Förlåt..! :o ;)
|
Har ändrat det nu Rojje. Dock kan jag bara ändra antalet röster. Ditt namn ligger kvar under brun men antalet ska stämma.
-1 på brun och +1 på gul |
Citat:
|
Det här forumet kommer alltid att vara gult för mig :) .
|
Hej
Blå är den färgen som jag har i forumet. Och varför jag har det är för att jag tycker att de ska föreställa den finska flaggan. Men om det var på nästa plats skulle jag vilja lägga gult, eller något?
|
Brunt
...var färgen som blev snyggast.
Precis som HemuleN sa, jag satt med default-färgen tills denna fråga kom upp. Kollade in Blå - Hu Kollade in Gul, bara ett test - mera agrön tycker jag Kollade in Brun, och konstaterade att den är mest vilsam för ögat. |
Tog mig friheten att redigera omröstningsalternativen till den nya "Kirsch Liquid" istället för "Gul - bara en test" som inte finns kvar. Detta alternativ har ändå inte fått någon röst tidigare!
Den färgen gillar jag men gula har satt sig på mig och är en "typisk" tåg-sim färg för mig numera!:) |
Testade Kirsch liquid nu och tycker att den var rätt skön, men den är inte helt klar ännu?
Edit: Fredrik kan lägga +1 på den och -1 på blå :) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:21. |