![]() |
Kommer förmodligen att köpa WOS idag! :grin: :drool: Det är positivt, tycker jag.
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag har nedladdningsversionen, ja =)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Idag knäppte äntligen Liverpool Man Utd på deras territorium. Med 4-1 dessutom, helt otroligt! Snacka om att man är sjukt glad ikväll, även om det kanske inte räcker till att komma ikapp dem själva, men fan, äntligen slår vi varenda topplag. Återstår bara Arsenal hemma, vinst där och jag är supernöjd med hur vi spelar mot de stora igen! ;):):):)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag köpte ju en ny bil i tisdags, det fanns en DVD-anläggning i baksätet som inte fungerade och stereon spelade bara i diskanterna i instrumentbrädan. Helt okej med tanke på hur billig den var tyckte jag.
Nu igår så skulle jag sätta i stereon från min gamla bil och hittade då ett par sladdar som inte var inkopplade, gissa om jag flög upp i taket när dom övriga högtalarna vaknade till liv, och vilket ljud sen... Volvos ljudkillar vet vad dom gör, minst sagt. :applad: Av en ren slump testade jag också DVD-anläggningen och jodå den vaknade också till liv nu, så nu saknas det bara en chaufför så man kan åka med och kolla på film nångång också... :oskyldig: |
Nästa vecka skaffar jag en ny dator! :) (Så att jag kan köra WoS voll. 2 :grin:)
|
Det har du missuppfattat kära hemul. Det är du som kör och jag som sitter bak och tittar på någon tågfilm
|
Imorgon blir det nog äntligen en liten fototur. Känns som man börjar vakna upp från vinterns mer eller mindre totala fotodvala. :tumme_upp:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:16. |