![]() |
Hei JKriste2
jeg har nå oppdaget at Venesla stasjon Spor 2 er for kort for 8 vg og 7 vg er det mulig å gjøre noe med det |
Try to run the file editroute.bat inside the route folder. That will add catanary wires to all unelectrified sidings in the route, but it might fix the problem.:)
Förresten, när vi har snackat lite om för kort plattform, ska inte plattformarna vara lite längre i Hokksund? I NRK:s film från Bergensbanen ser de väldigt långa ut.:) |
de på Hokksund er lange men hvor lange de er på VBSR det har jeg ikke tenkt på
|
Hallo
Habe editroute.bat ausgeführt im Ordner. Scheint jetzt zu funktionieren. Werde fortfahren bis nach Kongsberg. :grin::tumme_upp: Danke :applad::ber: |
Sorry English ;)
Hello Editroute.bat have run in the folder. Seems to work fine now. Will continue to to Kongsberg.:tumme_upp::grin: Thanks :applad::ber: |
Citat:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Jeg ser at jeg hadden skrive feil jeg veit at spor 1 og 2 fra veksel til veksel er lang nok men jeg tenkte mest på platform 2 som er kort om du ikke endrer det så er ikke det noe krise jorda går ikke under for det
på bilde 1 så er loket helt i enden av perongen mens vogn 7 står da utenfor med en dør på bilde 2 så er vogn 7 så å si kant ikant med platform da er lok og litt av vogn 1 ute fra perongen men som sagt om du ikke endrer det så er det ikke noe krise (dette er vogn sammen setnigne til Tog 80) |
1 bifogad(e) fil(er)
Hei Remy
Platformen på spor 2 er ikke lengre en 139m i virkligheten så den er riktig i VBSR. P.S. Hokksund er nå rettet på VBSR5. |
Nick65, good to hear that you made it to work!:)
Jan, fint att du tar dig tid att fixa allt vi påpekar!:) |
ok Jan da får første dør på første vogn sperres:visslar:
|
Tycker det är så konstigt att plattformarna är så himla korta, vad är det för tåg som stannar på dessa stationer? Motorvagnståg bara? Ja, jag har aldrig åkt tåg i Norge...
|
Kan väl vara stationer där bara en perrong används eftersom möten mellan två persontåg aldrig sker på den stationen? Exempel här i Sverige är tex Hedemora där den ena plattformen ligger en bra bit från själva stationen, saknar skyltar, belysning osv och därför aldrig används.:)
|
Alla passageraretåg stannar där i Vennesla.
Jan! Väldig bra byggt och ser framåt till slutstationen Stavanger. |
Citat:
|
Platformene på Vennesla er ikke lengre en 98m og 138m.
Så jeg kommer ikke til å forlenge disse.:confused: |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:16. |