![]() |
24 December 2019
1 bifogad(e) fil(er)
Från oss alla, till er alla, en riktigt GOD JUL :)
|
God (h)jul och gott nytt (sp)år till er och resten av forumet!
|
God hjul ett riktigt mästerverk som ni ska vara stolta över att ha kommit så långt med keep up the good work mina herrar. Med vänlig hälsning, Johnny:tumme_upp:
|
31 December 2019
1 bifogad(e) fil(er)
Gott Nytt År 2020 önskar Stockholmsrutten Scandinavia :)
|
1 bifogad(e) fil(er)
Hej på er alla :)
hoppas det nya året har börjat bra! Just nu händer det en del i rutten. Lok, hytter, lastbilar, byggnader, plattformar och så vidare. Bland det vi har jobbat med är Gradient Texturer. Så vi vill visa upp en bild på början av en station. Kanske någon till och med kan gissa vart objektet på bilden hör hemma? Vi är medvetna om att detta kan vara en svår fråga. Bästa hälsningar från oss alla på Stockholmsrutten Scandinavia :) Tänder ljuset för natten ;) |
2 bifogad(e) fil(er)
En nyhet från Stockholmsrutten Scandinavia är att jag numera är del i teamet. Och jag har börjat jobba en bit upp i landet, närmare bestämt i Älvsbyn. Nedan följer några bilder från när dem första tågen provkörde bangården i Älvsbyn.
|
Hej!
Fina bilder på det jobb ni gör. Kul att ni är fler som jobbar på rutten. Lycka till. Med vänlig hälsning Anders |
Snygg nattextur på stationshuset.
|
4 bifogad(e) fil(er)
Hej på er alla! :)
Tack ante och smajlet! @ ante, Ja att vi blir fler är alltid positivt, men att kunna dela av glädjen med andra är ännu bättre! @ smajlet, vi tackar så ödmjukt! Stationshuset har det jobbats på 6-7 timmar idag, och det har blivit ännu bättre, bilder kommer snart! :) Många timmar har det blivit till idag. Första taket till en plattform har nu blivit färdigt, också efter 6-7 timmar. Vi har bifogat några bilder. Kanske någon känner igen sig? Vi hoppas ni mår bra allihopa och önskar er en trevlig Onsdag! Teamet :) |
Snyggt! Alltid lika spännande att se hur bygget fortsätter.:tumme_upp:
Plattformstaket under byggnad tycker jag ser ut som Herrljunga. |
Ah, så det är Herrljunga plattformstak.:tumupp:
|
Jäklars vilka härliga bilder och härligt att en gammal tågräv som Micke knutits till projektet
|
Citat:
|
Hej.
-Ja, VÄLKOMMEN Micke321 till Stockholmsrutten Scandinavia. Kul att få med en gammal räv som är duktig på att bygga objekt, men även bygge i själva rutten!! Ett starkt tillskott till rutten då den har vuxit under åren... Kan förresten nämna att Goku har kommit med en ny version av TSRE5 med editering i vintermode!!! Kan hämtas på vanliga URLen http://koniec.org/tsre5/data/ Ha en fin söndag... |
...............
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:57. |