![]() |
Citat:
|
Citat:
Om du klickar spåret och sen försöker du spara igen får du felmeddelande. Bara inom tiles, för jag klickade ett spår och en väg. Kan finnas fler fel. |
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Så såg den ut när jag nalkar Teigen Hlp. Hide Wire är då på. Utan Hide Wire såg det normalt ut. |
2 bifogad(e) fil(er)
Nå har jeg prøvd ved Teigen Hlp både med Hide Wire på og av men får ikke den feilen så jeg kan ikke si hva feilen er.
Har heller ikke noe problem med å klikke på et spor og og lagre etterpå. |
Hej!
Vad bra att du har inga problem. Då kan det vara nå´t med datorerna. Men vad? Jag prövar med att flytta undan andra rutter, så får jag se hur det blir. |
Fortfarande problem för mig. Även tog bort Ms XNA Framework som Open Rails kräver.
|
Hei!
Jeg lastet ned VBSR v4.0 til PC-en, og har fått kjørt litt, og ser veldig bra ut:) Men når jeg skal bytte lok eller consist, så blir skjermen svart. Og etter ei stund kommer det opp en beskjed der det står at "train.exe har et problem og må lukkes." Det er jo litt plagsomt!:rolleyes: |
Citat:
|
Hej!
När jag startar på Oslo sp 4 och kör mot Drammen så efter 2.45 så stannar spelet och det kommer upp att filen A1t0_2mStrt.s saknas. Troligen en shapefil. Var kan man hitta denna fil ? Hälsar Anders |
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Herlig arbeid. Kom frem til Kristiansand idag og da har jeg fått fikset alle error osv så nå kan jeg kjøre fra Kristiansand til Oslo uten feil! Et lite tips til dere som får error om fil som f.eks US2Scrubrock som mangler vil dere legge merke til at det ligger en fil som heter US2Scrubrock1 og da er det bare til å kopiere denne og ta bort 1 tallet. Enkelt :) Slik er det også for mange andre errorer :) Fikset blant annet Ga-Lamp, Ga-001 og light1 erroren på kristiansand på denne måten! Gleder meg til du kommer ut med opdateringen til Stavanger! Dette er scenery i øverste klasse :D |
4 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Her er noen bilder mellom Nodeland og Breland på vei vestover. |
Fin landskap du har gjort. Lycka till i fortsättningen!
|
Ser väldigt bra ut, lycka till!:tumme_upp:
|
3 bifogad(e) fil(er)
Her er noen flere bilder mellom Nodeland og Breland.
|
Vad bra det blir!:applad:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:51. |