![]() |
8 bifogad(e) fil(er)
Ingen kommentar till släpp i dagsläget :)
någon efterfrågade X3:an på våran youtube kanal, bilderna här är Wase's pärla som har blivit till efter mycket arbete, lägg märke till natt texturerna i förarhytten på natten. Tåget är WIP Mvh Stockholmsrutten :) |
Åh herrejösses så himla vackert och fint tåg och fin station och ja allt perfekt 100% kanonjobb aldrig sett något så verklighetstroget i hela mitt liv det är så underbart ljuvligt härligt:applad:
|
Jag har nog inte dreglat så här mycket sedan..... ja, aldrig förr :drool:
Pojkar, det här är tamejfan konst |
1 bifogad(e) fil(er)
Tack smajlet, Jonmpa och Guzzo :)
Det är underbart att kunna ta fram vilka objekt som helst man behöver. Egentligen är det bara fantasin som sätter gränser. Arbetet fortsätter i vanlig ordning, igår kom Stockholmslampan till i "Dala röd" färgsättning, tillsammans med byhatt börjar det kännas ganska lantligt :) Bilden är från Borlänges bostadsområde "Hönsarvet" Lite fler bilder blir det sen när bostadsområdet är färdigt Hoppas ni mår bra Stockholmsrutten |
6 bifogad(e) fil(er)
Hej! :)
Här följer lite bilder från dagens bygge än så länge på Hönsarvet, nu ska det upp postlådor, bilar, fågelljud, fler skyltar mm. Ha det bra allihoppa :) Del 1 av 2 |
5 bifogad(e) fil(er)
Del 2 av 2 av bilderna :)
|
Citat:
|
Undrar just när de färgglada miljonprogrammen i Flemingsberg kommer 😃😃😃
|
5 bifogad(e) fil(er)
Hej! :)
Då blev resten av Hönsarvet klart. The usual suspects har självklart hängt med under bygget ;) (kattarna) More to come soon! |
Citat:
Otroligt snyggt! :tumme_upp: |
1 bifogad(e) fil(er)
Så var jag undervägs vid Malmö Central och träffade på denna exotiska vagnen, skulle gärna vilja se den inifrån *mycket gärna* och fotografera den
- Til de danske brugere herinde, man lægger lige mærke til at der står DSB på vognen, selvom den bærer tysk litrering. |
Inga bilder, men borde vara denna vagn det handlar om :)
http://www.jernbanen.dk/pvognsolo.ph...66&vognid=2773 |
Citat:
Tyvärr krymper forumet bilden, men på sidan av vagnen står det Jag ska se om jag kan få se vagnen innefrån 7186 71-30 819-2 WLABmh |
4 bifogad(e) fil(er)
Hej på er alla! :)
Efter en dags arbete har en ny bussterminal kommit på plats samt ett bostadsområde som saknades i rutten, ni får gissa vart vi är ;) Fler bilder blir det sen när det finns mer att visa upp Ha det bäst och ha en underbar hälg :) Stockholmsrutten |
1 bifogad(e) fil(er)
En översigtsbild :)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:17. |