![]() |
2 bifogad(e) fil(er)
Sjätte delen
vet ni vart denna ikoniska bron står nånstans? :) |
3 bifogad(e) fil(er)
Sjunde delen
nya texturer och ny hgt data 1-arc sekund :) vart är vi? |
Vi hoppas ni har njutit av bilderna :)
om ni vet svaret på frågorna, skriv istället "Jag vet!" så får alla en chans att svara :) Glada hälsningar från oss alla team Stockholmsrutten |
Herrejävlar så vackert jag gissar att inomhusbilderna är från Stockholm city för tunnelbilderna ser ut som längs citybanans tunnel
|
Tack för komplimangen Jonmpa :)
Rätt svarat, tredje delen är från kommande citytunneln. Några fler förslag på vart dom andra delerna kan vara från? |
Första delen bör väl vara Malmö C.
Bron i sjätte delen kan kanske vara den i Leksand. Flygplansbilderna gissar jag på Arlanda. Vild gissning på femte delen: Skebokvarn I övrigt instämmer jag i Jonmpas omdöme angående ruttens skönhetsvärde. :tumme_upp: /Micke |
Citat:
Första delen är Malmö Centralstation Bron i sjätte delen är nästan i Leksand, dock några hållplatser längre Norrut på samma bana. Det är Mora :) Flygplansbilderna i fjerde delen är Arlanda, likaså andra delen med tunnelbilderna, det blir nya tunneln under Arlanda Och femte delen är självklart Skebokvarn som böjar ta form Så återstår bara sjunde delen, vilken del av Sverige kan det vara? :) |
7e delen mycket berg hmmm jaa Narvik kanske?
|
Citat:
Nu kommer 2 bilder mer om 2 minuter |
2 bifogad(e) fil(er)
Kan ni gissa vart vi är denna gången? :)
|
Linköping?:drool:Bra byggt!
|
Citat:
Det är nämligen Linköping som tar form |
Coolt! Snyggt :applad:
|
Något nytt och smått revolutionerande har sett dagens första ljus (ignorera kontaktledningen som inte är färdig)...
Vad??? https://youtu.be/ySRJmgZXXAc |
Lutande tåg - Doserade spår.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:10. |