|  | 
| 
 Ser mycket bra ut! Vill egentligen inte fråga, men...hur mycket är det kvar nu? Längtar... | 
| 
 1 bifogad(e) fil(er) Ja du! Jag har bestämt mig att släppa rutten när jag är färdig mot Mölndal och Mölnlycke.  Sävenäs-Jonsered, Bohusbanan och Hisingen får vänta ett tag längre fram. | 
| 
 Ser att du har råkat stava fel på Angered, du har skrivit Angnered. En liten synpunkt bara.:) | 
| 
 Citat: 
 | 
| 
 Citat: 
 Ser virkelig frem til å framføre containertog Kristiansand - Gøteborg:tumme_upp: | 
| 
 Ja, man längtar ju!:grin: Tänk om man hade kunnat "sätta ihop" Trollhättanrutten med VBSR som man kan i trainz, det hade varit härligt!;) | 
| 
 Citat: 
 | 
| 
 Inte mycket till aktiviteter i TRS, man sätter ut ett tåg och kör det, eventuellt kan man sätta ut fler och låta AI köra resten. AI:n är betydligt smartare än i MSTS, man kan få den att växla ihop ett tågset, lasta och lasta av osv.:) | 
| 
 Hej! Jag har tappat lusten nu. Orsaken är OpenRails. Min rutt funkar inte alls hos OpenRails. Har inte lust att leta efter fel på någon växel som spökar OR. http://cdn.content.sweetim.com/sim/c...s/0002041D.gif | 
| 
 Citat: 
 Dessutom kan det med OR faktiskt bli en liten extra finess... Genom uktrainsim så har vi ju faktiskt en kontaktväg till utvecklarna och ifall Trollhättan fungerar i MSTS men inte i OR, så kan det mycket väl vara intressant för OR-utvecklarna att kika på. Det tillför ju i så fall även kunskap till dom eller om det faktiskt är ett fel i rutten, det kan dyka upp hjälp att hitta det. Så, mitt råd är att bygg vidare på din suveräna rutt med MSTS som referens. Trollhättan i OR löser sig förr eller senare. | 
| 
 1 bifogad(e) fil(er) Ja, jag fortsätter bygga. Open Rails får rätta efter oss! Du, Mazz får gärna vidarebefodra bilden om felmeddelande till Uktrainsim. Eller så kan du läsa loggfilen, bifogar här. | 
| 
 Prøv å åpne ruten i Open Rails, etter at programmet lukker på grunn av feil åpne Open Rails log filen som ligger på skrivebord, les igjennom innholdet og send det til OR-teamet hvis det står noe der som kan være av interesse for dem. De har som mål at det som fungerer i MSTS skal fungere i OR. Mange av mine lok/vogner fungerer ikke i OR. :) | 
| 
 6 bifogad(e) fil(er) Tack nohab för upplysningen om loggfilen. Ja, jag tog Köpenhamnståget och körde... | 
| 
 Mycket bra byggt, Totte!:tumme_upp: | 
| 
 Suveränt, som vanligt, Totte :). | 
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:40. |