![]() |
Snyggt jobbat Totte! Du börjar närma dig!:tumme_upp::)
|
Hej!
Tack för uppskattningen! Just håller jag på mellan Nol och Bohus. Bilderna visar jag senare tillfälle. |
Härligt att det går så bra! Jag ska fara och ta några bilder vid Velandabron i höst. Det börjar hända saker där nu!
Lycka till i fortsättningen och i den lite lägre temperaturen! :tumme_upp: |
vinner...
Totte, broder,
Jag undrar om inte Du vinner i kampen om en färdig rutt, före Banverket och Vägverket menar jag! Fantastiskt jobb och lycka till! vill du ha hjälp om Mölndal så jobbade jag en gång i tiden båsde i Almedal, Mölndals Övre och Nedre, i ett dimmigt 70 tal hälsar Lasse J numera på gummihjul i dina trakter |
Visar nu bilder...
7 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Bild 1. Jag tar svarta RC:n från Älvängen Bild2 coh 3. Mellan Älvängen och Nol Bild 4. Nol. Här syns vägen E45 Bild 5. Mellan Nol och Nödinge Bild 6. Nödinge. Motorvägen E45 av BAB-road Bild 7. Bohus under byggnad. Njut av bilderna |
Bra jobbat!:tumme_upp:
|
Helt fantastiskt. Ser kanon ut.
Så könt att du fotvarande har orken kvar nu när det går mot målsnöret fast GBG kommer ju ta mycket tid. Lucka till.... |
Snyggt jobbat!!
|
Verkligen ett kanonjobb av dig Totte. Längtar som bara den tills rutten är klar, keep it up!
|
Tack alla för de uppskattningar!
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Här en bild som jag höll på med Bohusleden, bron till Kungälv. |
hej Totte. :vinka: super snygg jobbat. bra jobbat Totte, du börjar närmar dig till finalen!! :) ;) :D :Yeah: :tumme_upp:
|
Fantastiskt arbete! LÄNGTAR tills det är klar! ;):)
|
Status
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Det här jag håller på bygger enligt röd inritning. Så det är rätt mycket kvar än. Tacksam för tålamod. |
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:56. |