|  | 
| 
 Snyggt jobbat Totte! Du börjar närma dig!:tumme_upp::) | 
| 
 Hej! Tack för uppskattningen! Just håller jag på mellan Nol och Bohus. Bilderna visar jag senare tillfälle. | 
| 
 Härligt att det går så bra! Jag ska fara och ta några bilder vid Velandabron i höst. Det börjar hända saker där nu! Lycka till i fortsättningen och i den lite lägre temperaturen! :tumme_upp: | 
| 
 vinner... Totte, broder, Jag undrar om inte Du vinner i kampen om en färdig rutt, före Banverket och Vägverket menar jag! Fantastiskt jobb och lycka till! vill du ha hjälp om Mölndal så jobbade jag en gång i tiden båsde i Almedal, Mölndals Övre och Nedre, i ett dimmigt 70 tal hälsar Lasse J numera på gummihjul i dina trakter | 
| 
 Visar nu bilder... 7 bifogad(e) fil(er) Hej! Bild 1. Jag tar svarta RC:n från Älvängen Bild2 coh 3. Mellan Älvängen och Nol Bild 4. Nol. Här syns vägen E45 Bild 5. Mellan Nol och Nödinge Bild 6. Nödinge. Motorvägen E45 av BAB-road Bild 7. Bohus under byggnad. Njut av bilderna | 
| 
 Bra jobbat!:tumme_upp: | 
| 
 Helt fantastiskt. Ser kanon ut. Så könt att du fotvarande har orken kvar nu när det går mot målsnöret fast GBG kommer ju ta mycket tid. Lucka till.... | 
| 
 Snyggt jobbat!! | 
| 
 Verkligen ett kanonjobb av dig Totte. Längtar som bara den tills rutten är klar, keep it up! | 
| 
 Tack alla för de uppskattningar! 1 bifogad(e) fil(er) Hej! Här en bild som jag höll på med Bohusleden, bron till Kungälv. | 
| 
 hej Totte. :vinka: super snygg jobbat. bra jobbat Totte, du börjar närmar dig till finalen!! :) ;) :D :Yeah: :tumme_upp: | 
| 
 Fantastiskt arbete! LÄNGTAR tills det är klar! ;):) | 
| 
 Status 1 bifogad(e) fil(er) Hej! Det här jag håller på bygger enligt röd inritning. Så det är rätt mycket kvar än. Tacksam för tålamod. | 
| 
 Citat: 
 | 
| 
 Citat: 
 | 
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:34. |