|  | 
| 
 Kjempefine :) | 
| 
 4 bifogad(e) fil(er) Några bilder från Trollhätterutten kanske kan passa... | 
| 
 Hej! Va kul att du publicerade fina bilder! Och dina vagnar i Thn!:tumupp: | 
| 
 3 bifogad(e) fil(er) Äsch, några bilder till från Trollhätte-rutten...   :) | 
| 
 :tumme_upp:Toppenbra!:tumme_upp: De gula makadamvagnarna har jag inte sett, är de släppta? | 
| 
 1 bifogad(e) fil(er) ________________ | 
| 
 2 bifogad(e) fil(er) Citat: 
 och på tal om att fumla till det... Ellok ute på oelektrifierat, det blir ett samtal med nån tkl med begäran om hjälplok m dieseldrift... säkert uppskattat... :vetej: kom i alla fall förbi vägövergången... | 
| 
 Hej! Kul att se DM körde på fel spår och stannade. Vad heter zipparna om de gula makadamvagnarna? Kanske har jag dem i lagrade i datorn.:rolleyes: | 
| 
 De gula vagnarna tror jag ingår i newS malmvagnar, så kolla där! | 
| 
 5 bifogad(e) fil(er) Lite bilder på Hector Rail 441 och Sns-X-vagnar i samband med ett tågmöte i Bjurhem på Tottes trollhättanrutt. Dessa bilder tog jag i samband med en demostrationsvideo till en ljudscriptstutorial jag har skrivit i Tutorial-delen på forumet, samt att jag ville visa upp HR-lokets repaint: https://www.youtube.com/watch?v=jEkic4kWenY | 
| 
 Jylland 2000 4 bifogad(e) fil(er) Det finns nu en uppdatering av Jylland 2000 på Oldtimerklubben.dk - Den kom ut nu i julafton. Nätet har nu helt egna danska signaler och vägkorsningar. Helt fantastiskt, tycker jag. Allt som saknas är väl ZUB 123, men annars är det väldigt roligt att köra runt i norra Jylland! | 
| 
 5 bifogad(e) fil(er) Har ju äntligen (??) kommit snö här i Tokholmia, så lite snöbilder mellan Trollhättan och Mellösa kanske kan gå an? | 
| 
 Fina vyer, Mazz!:tumme_upp: Du har fin uppfattning hur bilder ska vara.:tumupp: | 
| 
 2 bifogad(e) fil(er) Citat: 
 | 
| 
 Flotte bilder :tumme_upp: | 
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:45. |